کرمانشاه؛

افزایش آمار دانش آموزان همیار پلیس

بيش از هزار دانش آموز دختر و پسر مقطع ابتدايی در مدارس روستایی استان به جمع همياران پليس اضافه شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ ریيس پليس راه استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال جاری تحصيلی بيش از هزار دانش آموز دختر و پسر مقطع ابتدايي در مدارس روستایی استان به جمع همياران پليس اضافه شده اند.

سرهنگ فضل‌الله شيری گفت: کارشناسان آموزش همگانی پليس‌راه از ابتدای سال تحصيلی جاری به بيش از 70 مدرسه روستایی اعزام شده و آموزشهای لازم را با ارائه کارت شناسایی و منابع آموزشی در قالب لوح فشرده به اين دانش آموزان ارائه کردند.

وی افزود: همکاری و استقبال مسئولان آموزش و پرورش و مديران و معلمان مدارس در زمينه آموزش و آماده‌سازی اين تعداد از نوجوانان روستاهای استان برای ورود به عرصه فرهنگ ترافيک قابل تقدير بوده و اميدواريم اين رويه در ماه‌های آينده نيز ادامه داشته باشد.

شيری خاطرنشان کرد: برابر بررسی‌ها، ارائه آموزش های چهره به چهره در ميان جمعيت روستانشين عليرغم افزايش روبه رشد استفاده از انواع وسايل نقليه در روستاها ضعيف و ناکافی بوده، لذا پليس راه استان با همکاری و تعامل با ساير نهادها فعاليتهایی را جهت ايجاد تحرکی موثر در اين زمينه آغاز کرده است.

ریيس پليس راه استان کرمانشاه افزود: يکي از برنامه‌های ما در اين راستا استفاده از ظرفيت فرهنگی و آموزشی دانش‌آموزان مدارس در قالب طرح همياران پليس بود که برای تسری آن به سطح مدارس روستایی تلاش ها آغاز شده و بنا داريم تا جایی ادامه دهيم که در هر خانواده روستایی يک عنصر فرهنگی بازدارنده حضور داشته باشد.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.