مدیر کل میراث فرهنگی خراسان رضوی گفت: مشهد با فرارسیدن 2017وارد دور جدیدی از رویدادها و مناسبت های ویژه خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،حسین زارع صفت درجلسه کمیته اسکان وپذیرایی مشهد 2017 با بیان اینکه ما نیازمند تداوم و توجه و برنامه ریزی در مشهد 2017هستیم افزود:در این رویداد بزرگ، مشهد بیشتر مرکز گفت وگو و رفت و آمد در سطح بین المللی خواهد شد و از این فرصت بدست آمده باید به خوبی استفاده شود.

وی تصریح کرد:واحدهای اقامتی باید آمادگی کامل پذیرایی از میهمانان خارجی را داشته باشند و پیش بینی های لازم برای پذیرایی بهتر و شایسته تر از مهمانان را داشته باشند.

مدیر کل میراث فرهنگی خراسان رضوی گفت:مجموعه های تاریخی ، خانه های قدیمی و موزه ها باید آمادگی کامل را برای پذیرایی و بازدید مهمانان خارجی داشته باشند وتمامی فعالیت های سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری حول محور مشهد 2017صورت بگیرد.

زارع صفت افزود:بخش خصوصی و فعال وابسته به سازمان میراث از فرصت بوجود امده بیشترین بهره برداری را داشته باشند و موضوع 2017در تمامی واحدهای اقامتی اطلاع رسانی خواهد شد و برنامه ریزی لازم در همه حوزه های گردشگری اعم از واحدهای اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی انجام پذیرد.

وی گفت: مراسم افتتاحیه مشهد 2017اوایل بهمن ماه جاری در مشهد برگزار می‌شود و در چند روز در نظر گرفته شده است در مراسم افتتاحیه بازدید از موزه ها و محوطه های تاریخی از جمله موزه بزرگ خراسان و آرامگاه فردوسی پیش بینی شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی خراسان رضوی تاکید کرد: توجه و برنامه ریزی برای مهمانان مشهد 2017در طول سال باید صورت پذیرد.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.