مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی از اجرای طرح ضربتی کنترل بازار در شب یلدا خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،حمید رضا کریم گفت: پیرو بخشنامه سراسری سازمان تعزیرات حکومتی طرح ضربتی برخورد با تخلفات احتمالی شب یلدا با محوریت این اداره کل و با همکاری بازرسین سازمان صنعت،معدن و تجارت و اتاق اصناف به اجرا در آمده است.

وی افزود: در راستای مبارزه با گرانفروشی و هرگونه افزایش قیمت کاذب در شب یلدا که ممکن است در پی افزایش تقاضا صورت پذیرد این طرح در دستور کار شعب تعزیرات حکومتی قرار گرفته است و بر همین اساس با هرگونه سوء استفاده احتمالی برخورد قاطع صورت خواهد پذیرفت.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: این طرح تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت و ضمن هشدار به متخلفین احتمالی از همه کسبه مومن و متعهد خواست تا با رعایت مقررات و قوانین تعریف شده و بر اساس نرخهای مصوب از هرگونه افزایش قیمت خودسرانه و خارج از ضوابط جدا خودداری نمایند در صورت مشاهده هر گونه تخلف برخورد قانون و قاطع صورت خواهد پذیرفت و همچنین به گزارشات و یا شکایات دریافتی نیز خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد.

حمید رضا کریم از عموم هم استانیهای محترم نیز خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را از طریق شماره تلفن 124 بازرسی و نظارت و یا شماره تلفن 05137243155 تعزیرات حکوتی استان اطلاع دهند.

وی گفت:مراکز عرضه و توزیع میوه و شیرینی، آجیل و خشکبار از جمله اهداف اصلی در این طرح می باشند که با هماهنگی های لازم بازرسان به صورت محسوس و نامحسوس نسبت به رصد اوضاع بازار در این ایام به طور ویژه اقدام خواهند نمود.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.