مدیر کل دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی عنوان کرد: کیفیت تولید دستگاه‌های آموزشی رو به رشد بوده و امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آئین تجلیل از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره کتاب‌های آموزشی و تربیتی رشد با حضور محیدین بهرام محمدیان رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، مهدی صیف سرپرست معاونت پرورشی، محمد ناصری مدیر کل دفتر تکنولوژی آموزشی و جمعی از مسئولان مربوطه عصر امروز در مدرسه دارالفنون در حال برگزاری است.

در این مراسم ناصری با اشاره به اینکه یکی از موارد رشد دانش آموزان توجه به کتاب خوانی است، اظهار داشت: یکی از موارد مثبتی که سرپرست معاونت پرورش و فرهنگی به آن اشاره داشته احیای پست کتاب دار است که کمک بسزایی در تجهیز کتاب خانه‌های مدارس است.

ناصری اظهار داشت: در فضای که سازمان پژوهش و برنامه ریزی در مسیر تولید کتاب‌های جدید است در تجهیز کتاب خانه تاثیر مثبتی در ارائه مفاهیمی کتاب‌ها و کتاب خانه بخشی از روند تربیتی را شکل می‌دهد.

ناصری در خصوص جشنواره سیزدهم، بیان کرد: امسال 3 هزار و 639 کتاب مناسب در تمامی مقاطع  برای دانش آموزان در نظر گرفته شده و فهرست 25 هزار کتاب کتاب‌های مناسب به 105 هزار مدرسه سراسر کشور ارسال شده است.

مدیر کل دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی گفت: در جشنواره 15 اثر برگزیده و 19 اثر تقدیری مورد توجه قرار گرفته که این آثار از میان 117 اثر از 64 ناشر بودند که تحت قضاوت داور انتخاب شدند.

وی افزود: خوشبختانه استقبال ناشران از تولید کتاب‌های استاندارد رو به افزایش است و ناشران خصوصی گوی سبقت را از ناشران دولتی در تولید برخی از انواع کتاب‌ها همانند دانش نامه‌ها ربودند.

ناصری گفت: با توجه به این روند رو به رشد کیفیت چاپ و گرافیک کتوب نیز افزایش یافته و حضور نویسندگان جوانتر را در این عرصه مغتنم می‌دانیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار