معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیرکشور گفت : تعرفه برق در همه بخش ها از ابتدای مرداد فقط 10 درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، محمودرضا حقی فام معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیرکشور در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان در بندرعباس افزود : امسال در تابستان و زمستان 10 درصد تعرفه های برق و هزینه های انرژی افزایش یافته است.
وی گفت : بر اساس میزان مصرف و مناطق مختلف کشور این افزایش 10 درصدی محاسبه می شود.
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر کشور گفت : کاهش تلفات فنی و غیرفنی به زیر 10 درصد ، کاهش آسیب پذیری شبکه های برق در شرایط غیرطبیعی از جمله طوفان ، افزایش سرعت پاسخگویی به مشترکان و وصول به موقع مطالبات از مهمترین برنامه ها و اولویتهای این شرکت است.
حقی فام افزود : مدیریت مصرف از مهمترین برنامه هایی است که با توجه به افزایش مشترکان و پیک مصرف در دستور کار است.
وی گفت : به مسئولان شرکت توزیع برق استان ابلاغ شده است که نقاط آسیب پذیر در شرایط غیر طبیعی را شناسایی و اعلام کنند تا بر اساس آن برای رفع نقاط آسیب پذیر درجه اول تامین اعتبار شود.
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر کشور گفت : باید برای جلوگیری از خوردگی و نگهداری شبکه های برق در استان برنامه های مناسبی در نظر گرفته شود .
مشاور عالی استاندار هرمزگان در این مراسم گفت : مسلط بودن به علم روز و داشتن تخصص از مهمترین ویژگی های یک مدیر توانمند و موفق است.
حقیری زاده افزود : با توجه به تحریمها کشور در بخشهای مختلف از جمله صنعت برق ، ما می توانیم را به دنیا ثابت کرده است.
در مراسم امروز از خدمات عبدالصاحب ارجمند مدیرعامل پیشین شرکت توزیع برق هرمزگان قدردانی و محمد ذاکری به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شد.
ذاکری اولویت بندی خدمات مشترکان و افزایش پایداری شبکه برق را از مهمترین برنامه های خود اعلام کرد.
ارجمند مدیرعامل پیشین شرکت توزیع برق هرمزگان نیز گفت : ساخت 5 هزار و 507 شبکه توزیع برق ، نصب 25 دستگاه نیروگاه خورشیدی ، اصلاح هزار و 400 کیلومتر شبکه و تعویض 12 هزار پایه فرسوده از مهمترین اقداماتی است که در این سالها انجام شده است.
ارجمند به مدت 4 سال و نیم مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان بود.
انتهای پیام/ف
برچسب ها: افزایش ، تعرفه ، برق ، هرمزگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.