معاون سیاسی استاندار آذربایجان غربی:

تخریب رسانه ای دولت به طور متمرکز هدایت می شود

تخریب های رسانه ای دولت تدبیر و امید سازماندهی شده است و به طور متمرکز هدایت می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی این تخریب ها را اوج بی انصافی دانست و اظهار کرد: دولت تدبیر و امید در بدترین شرایط ممکن روی کارآمد و توانست بذر امید را در دل ملت ایران بکارد؛ اینکه عده ای با سازماندهی به سیاه نمایی دستاوردهای مثبت دولت اقدام می کنند، جای بسی تاسف دارد.

علیرضا رادفر با بیان اینکه عده ای به توهین و اهانت به شخص دوم کشور بی تفاوت هستند، افزود: همین افراد در گذشته نه چندان دور به این مسائل حساس بودند و موضع گیری تندی از خود نشان می دادند.

وی با اعلام اینکه فضا برای رسانه های همسو و طرفداران دولت تنگ است، گفت: این در حالی است که رسانه های جریان رقیب از امکانات و پشتیبانی لازم در تخریب ناجوانمردانه علیه دولت برخوردار است.

رادفر همچنین با اشاره به اهداف پشت پرده سیاسی در موضوع استیضاح وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: عده ای با سوء استفاده از احساس های قومی در حادثه قطار، خواستار دست یابی به اهداف سیاسی خود هستند.

وی افزود: همه مسئولان باید به وظایف خود عمل کنند، اما چرا در جریان سقوط هواپیمای مسافربری ارومیه در دولت گذشته کسی استیضاح وزیر را خواستار نشد؟

وی با طرح این سوال که آیا آذربایجان دیروز با آذربایجان امروز متفاوت است یا عده ای در صدد سوء استفاده از احساسات قومی به نفع جریانی خاص هستند؟، ادامه داد: همین افراد به تلاش های دولت تدبیر و امید در خرید هواپیماهای مسافربری و ارتقاء امنیت پروازی کشور خرده می گیرند و اقدام های مثبت دولت در خدمت به مردم را وارونه نشان می دهند.

رادفر با بیان اینکه دولت یازدهم توجه ویژه ای به مطالبه های قومی دارد، اظهار کرد: توجه به مطالبه مردم در بحث تدریس زبان مادری در دانشگاه ها، احیای دریاچه ارومیه و راه اندازی بنیاد فرهنگ و ادب آذربایجان نشان از توجه ویژه دولت تدبیر و امید به مطالبه های قومی دارد.

وی با اشاره به امنیتی شدن مطالبه های مردم آذربایجان غربی در بحث تدریس زبان مادری و احیای دریاچه ارومیه در دولت گذشته، افزود: عده ای با وارونه نشان دادن دستاوردهای دولت تدبیر و امید در صدد تطهیر دولت گذشته هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی از رسانه های همسو و مردمی خواست تا دستاوردهای دولت را بیش از پیش به اطلاع جامعه برسانند و نقد سازنده را سرلوحه عمکلرد خود قرار دهند.

رادفر با اشاره به توسعه شبکه های اجتماعی در سطح جامعه، افزود: مردم آگاه هستند و همچون دوره های گذشته، پاسخ مناسبی نسبت به آینده کشور خود خواهند داد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.