استاندار آذربایجان غربی درگذشت حجت الاسلام قره داغی امام جمعه چالدران را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ استاندار آذربایجان غربی درگذشت حجت الاسلام قره داغی امام جمعه چالدران را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

با صلوات بر محمد و آل محمد(ص)، احتراما درگذشت حجت الاسلام و المسلمین محمد قره داغي امام جمعه شهرستان چالدران که از زمان انتصاب در این سمت خدمات شایسته ای را در راستای ارتقای فرهنگ دینی و اسلامی و همچنین ارتقای وحدت و همدلی در شهرستان انجام داد موجب تاثر و تالم فراوان گرديد. اينجانب مصيبت وارده را به مردم شریف استان علی الخصوص مردم شهرستان چالدران ، روحانیون و همچنین خانواده محترم آن مرحوم تسليت عرض نموده و از درگاه ايزد منان براي آن مرحوم رحمت واسعه الهي و براي بازماندگان صبر جمیل و اجر جزيل مسالت مي‌نمايم.

سعادت- استاندار آذربایجان غربی

حجت الاسلام جواد انوری، رئیس دفتر امام جمعه چالدران روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در ارتباط با درگذشت امام جمعه چالدران گفت: خودروی حامل حجت الاسلام محمد قره داغی ساعت 23 شب گذشته در حوالی شهرستان تاکستان از استان زنجان با یک خودروی سواری دیگر برخورد کرد و به جان باختن ایشان منجر شد.

حجت الاسلام قره داغی، مدرس حوزه و دانشگاه های قم و تهران، اهل شهرستان میانه بود و از آذر سال گذشته امامت جمعه چالدران را بر عهده داشت.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.