همزمان با سراسر کشور مرحله اول آزمون المپیادهای علمی در خراسان شمالی آغاز شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت : ثبت نام از روز یکشنبه 28 آذر آغاز و تا پایان روز جمعه 3 دی ماه ادامه دارد که این زمان قابل تمدید نبوده و به دانش آموزان توصیه می شود ثبت نام را به روزهای پایانی موکول نکنند.

براتعلی حاتمی افزود: ثبت نام همانند سال گذشته به صورت اینترنتی بوده و برای این منظور داوطلب متقاضی باید در زمان مقرر با مراجعه به سامانه نام نویسی الکترونیکی به نشانی http://oly.medu.ir اقدام کند.

وی در مورد افراد واجد شرایط تصریح کرد : دانش آموزان مشغول به تحصیل پایه سوم متوسطه و یا پایه دهم دوره دوم متوسطه سال تحصیلی جاری که هیچگونه وقفه تحصیلی یا ترک تحصیل در دوره متوسطه دوم نداشته باشند می توانند در این آزمون شرکت کنند.

وی اظهار کرد :دارندگان مدال طلای کشوری المپیادهای علمی مطابق مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی از شرکت در کنکور سراسری دانشگاه ها در زیر گروه مربوط معاف بوده و به عضویت تیم ملی المپیاد جمهوری اسلامی ایران در می آیند.

گفتنی است : دانش آموزان و اولیای آنها برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس های http://oly.medu.ir ، www.sampad.medu.ir و http://ysc.ac.ir مراجعه نمایند.

آزمون در روز های 5 تا 8 بهمن ماه سال جاری برگزار می شود .

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.