قائم مقام فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو درباره گمانه زنی هایی درخصوص بازگشت واترپلوییست های خط خورده به تیم ملی گفت: این اتفاق نخواهد داد.

احمد یاقوتی قائم مقام فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش  باشگاه خبرنگاران جوان درباره صحبت هایی  مبنی بر بازگشت واترپلوییست های خط خورده از تیم ملی گفت: در همه رشته های ورزشی انتخاب ملی پوشان بر عهده سرمربی است. نه فدراسیون، کمیته فنی و نه هیچ شخصی نمی تواند در اینباره نظر دهد. سرمربی با زیر نظر گرفتن مسابقات لیگ، ورزشکارانی را که خود صلاح می داند به اردوی تیم ملی دعوت می کند. بعید است بازیکنانی که خط خورده اند بار دیگر به تیم دعوت شوند. 

وی درباره گله مندی برخی از واترپلوییست هایی که از تیم  ملی خط خورده اند اظهار داشت: طبیعی است ورزشکارانی که از تیم ملی خط می خورند از این موضوع گله مند می شوند. اما این فرآیند همیشه وجود داشته است و با کنار رفتن بازیکنان قدیمی، بازیکنان جدیدی به بدنه تیم ملی اضافه می شوند. 

یاقوتی درباره گزارشی که به کمیته فنی واترپلو در خصوص مسابقات آسیایی ژاپن ارائه داده است تصریح کرد: من در ژاپن سرپرست تیم بودم و گزارشی از عملکرد این تیم به کمیته فنی ارائه کردم. تیم واترپلو جوان، مطیع، با اخلاق و منضبط شده است. کادر فنی نیز عملکرد خوبی داشته است. با مقایسه ای که میان نتایج تیم ملی کشورمان در مسابقات ورودی المپیک فوژان داشت،  به راحتی می توان به پیشرفت این تیم پی برد. در فوژان با نتیجه 23 بر 2 از ژاپن و 19 بر 6 از چین شکست خوردیم اما در مسابقات آسیایی توانستیم با نتیجه 15 بر 6 و با تفاضل گل کمتری از این تیم شکست بخوریم و با چین مساوی کنیم. سال های قبل نیز در آسیا چهارم شده بود امسال هم چهارم شدیم اما این دو مقام چهارمی با یکدیگر تفاوت دارد.

قائم مقام فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو خاطر نشان کرد: چیریچ در تعطیلات سال نو میلادی به سر می برد و بعد از بازگشت از کشورش اردوهای تیم ملی واترپلو آغاز می شود. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار