افتتاحیه نمایشگاه صنایع دستی ویژه همسران سفرا و نمايندگان مقيم تهران با حضور احمدی‌پور ریاست سازمان میراث فرهنگی برگزار شد.

نمايشگاه صنايع دستي ويژه همسران سفرا و نمايندگان مقيم تهران افتتاح شدبه گزارش خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ افتتاحیه نمایشگاه صنایع دستی ویژه همسران سفرای خارجی و همسران وزرای کشورمان با حضور احمدی‌پور ریاست سازمان میراث فرهنگی، بهمن نامور مطلق معاون صنایع دستی، همسران سفرای ایتالیا، کوبا، استرالیا، تاجیکستان و جمعی از همسران وزرای کشور 30 آذر روز سه‌شنبه برگزار شد.
 
در ابتدای این مراسم احمدی‌پور رئیس سازمان میراث فرهنگی نمایشگاه صنایع دستی را افتتاح کرد و از تک تک غرفه‌ها و آثاری که در این نمایشگاه عرضه شده بود، بازدید و با تولید‌کنندگان در خصوص محصولات آنها صحبت کرد.
 
نامور مطلق معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، در خصوص نمایشگاه صنایع دستی گفت: این نمایشگاه آثار ویژه صنایع دستی که بیشتر با بانوان در ارتباط است را در بر می‌گیرد. عمده غرفه‌ها برندهای شناخته شده در حوزه صنایع دستی است.  نسل نو صنایع دستی  در این نمایشگاه ارائه شده است که این نسل باید با نسل جوان در ارتباط شود و پاسخگو به نیازهای زیبایی شناختی خودمان باشد. امیدواریم بتوانیم برپایی این نمایشگاه‌ها را بیشتر کنیم تا مخاطبان جوان ما با محصولات صنایع دستی و همچنین مشتریان خارجی هم با این صنایع دستی بهتر آشنا شوند.
 
وی در خصوص حضور بانوان سفیران خارجی در این نمایشگاه عنوان کرد: همواره صنایع دستی یک بخش صادرات محور بوده است و حجم گسترده تولیدات ما به خارج از کشور صادر می‌شود. امروز نسل جوان کشورهای خارجی کمتر با صنایع دستی ما آشنا هستند و با چنین نمایشگاهی می‌توانیم زمینه این آشنایی را فراهم کنیم.


 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار