ساری،

راه اندازی نخستین ایستگاه دوچرخه شهری

نخستین ایستگاه دوچرخه شهری مازندران در آمل راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسن مهدوی فر مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی آمل گفت: نخستین ایستگاه دوچرخه شهری مازندران در آمل راه اندازی می شود.

وی با بیان اینکه این سازمان اکنون دارای 90 دستگاه و هشت خط ایستگاه اتوبوس است، گفت: اتوبوسرانی آمل روزانه به جابه جایی 50 هزار مسافر درون و برون شهری می ‌پردازد.

مهدوی فر با بیان اینکه این سازمان از پارسال با رویکرد جدید و شش طرح توسعه فعالیت خود را به طور گسترده‌ای در دستور کار قرار داد، گفت: هوشمندسازی ناوگان عمومی، افزایش رضایت ‌مندی و توسعه زیرساخت‌ ها مهمترین اهداف این سازمان است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی آمل با بیان اینکه در دو سال گذشته ساماندهی خطوط شهری و راه‌ اندازی ایستگاه های جدید در آمل آغاز شده است، افزود: تعداد خطوط شهری از 5 خط به 8 خط رسیده همچنین رنگ آمیزی و نصب سایبان در این ایستگاه‌ ها از دیگر فعالیت این سازمان بوده است.

مهدوی فر با بیان اینکه آخرین طرح مناسب‌ سازی ناوگان نیز برای برای همه اقشار، ایستگاه دوچرخه درون شهری است که مهم ترین برنامه آینده سازمان اتوبوسرانی شهرداری آمل است، گفت: اکنون مطالعات این طرح از سوی واحد فنی این سازمان انجام شده و یک ایستگاه تا پایان امسال راه‌ اندازی می‌ شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار