اجرای طرح ايمن سازی آموزشی در مدارس حاشيه راهها از فردا در مازندران آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،ناصر اسدپور رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: از 28 آذر همزمان با هفته حمل و نقل و راهداری تا پایان دی امسال به دانش آموزان مدارس حاشيه راه ها آموزش ایمنی داده می شود.

وی افزود: موضوع قرارداد آموزش به دانش آموزان شامل مقررات راهنمايی و رانندگی ، حفظ ايمنی در هنگام تردد عرضی و طولی در جاده های اصلی به عنوان عابر پياده و دوچرخه سوار و اصول ايمنی سرنشينان وسيله نقليه است.

رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: ايمن سازی آموزشی در 45 مدرسه پارسال صورت گرفت كه با توجه به استقبال دانش آموزان و اوليای مدارس اين تعداد امسال به 50 مدرسه بر اساس اعتبارات ابلاغی افزايش يافته است.

ناصر اسدپور افزود: در این طرح اداره ايمنی و ترافيک اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران اقدام به انعقاد قرارداد با گروه هنری آموزشی جهت اجرای برنامه های آموزشی با محوريت موضوع ايمنی عبور و مرور درقالب اجرای نمايش شاد، آموزش تئوری مفاهيم ايمنی ،سرود و پرسش و پاسخ از دانش آموزان و اعطای جوايز در 50 مدرسه ابتدايی و راهنمايی حاشيه محورهای برون شهری استان کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار