مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان گفت: کارفرمایانی که بتوانند افراد ترک اعتیاد را زیر چتر اشتغال قرار دهند تسهیلات قرض الحسنه دریافت می کنند.

تسهیلات بانکی و خدمات ترک اعتیاد رایگان به معتادان همدانی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مهرداد نادری فر با اشاره به اینکه کارفرمایانی که بتوانند افراد ترک اعتیاد را زیر چتر اشتغال قرار دهند، 150 میلیون ریال به ازای هر فرد تسهیلات قرض الحسنه دریافت می کنند افزود: علوم پزشکی می تواند با اعزام پزشک به این منطقه نسبت به معاینه معتادان از جمله در بیماری های ایدز، هپاتیت و سایر بیماری های عفونی اقدام کنند و افراد آلوده را شناسایی و نسبت به درمان آنها برنامه ریزی شود.

وی ادامه داد: برای معتادانی که گواهی ترک اعتیاد ارائه دهند تسهیلات بانکی قرض الحسنه پرداخت می شود.

نادری فر به بررسی مشکلات تپه 'پیسا' همدان اشاره کرد وگفت: این توافق با بانک کارآفرین انجام شده و افرادی که گواهی سلامت ارائه دهند برای دریافت تسهیلات بانکی 150 میلیون ریالی قرض الحسنه معرفی نامه صادر می کنیم.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر معتادانی که برای ترک اعتیاد داوطلب شوند نیز مراحل درمان آنها در مرکز ماده 15 به صورت رایگان ارائه می شود اما در صورت ممانعت معتادان نیز ضمن جمع آوری آنها، به مرکز ماده 16 انتقال خواهند یافت.

انتهای پیام/ ج




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.