رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: مراسم ویژه بزرگداشت حماسه ۹ دی در امامزاده عبدالله(ع) شهر همدان برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم 9 دی ماه در همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام سید حسن فاضلیان با اشاره به اینکه مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی با سخنرانی سردار آبنوش و با حضور گسترده مردم انقلابی و ولایت‌مدار در امامزاده عبدالله(ع) شهر همدان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: 9 دی حماسه‌ای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی و کشور است وباید با هم‌افزایی بین دستگاه‌های اجرایی باید این مراسم با شکوه برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: کمیته‌های این ستاد شامل کمیته طرح و برنامه‌ریزی، ارتباط و اطلاع‌رسانی، تعاون و آموزش پرورش تشکیل شده است که براساس دستورالعمل ابلاغی وظایف خود را عملی می‌کنند.

وی گفت: رویکرد اقتصاد مقاومتی در برگزاری برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر در اولویت قرار دارد در این راستا برنامه‌ها باید از هر گونه اسراف و تجمل به دور باشد.

فاضلیان عنوان کرد: هر کمیته ستاد برزگداشت دهه فجر اجرای برنامه شاخصی را در شهرستان‌ها پیش‌بینی کرده است که با ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌ها اجرا می شود.

وی تصریح کرد: در تدوین برنامه‌های دهه فجر باید از ظرفیت مردم استفاده شود و تعدادی از برنامه‌ها به صورت خودجوش و مردمی برگزار شود چرا که انقلاب اسلامی با جنبش مردمی شکل گرفت.

انتهای پیام/ ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار