مسابقه عکاسی «نگاه مهربان به معلولیت» به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان برگزار می شود.

مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اصفهان،  گفت: این مسابقه عکاسی در سه بخش عکاسان معلول، عکاسی از معلولان و محدودیت های معلولان برگزار می شود.
وحید مدرس زاده، افزود : شرکت کنندگان در دو بخش نخست به ترتیب نگاه های «معلول به اجتماع» و «اجتماع به معلولان» را در قالب موضوعات آزاد باید ارائه کنند و در بخش محدودیت های معلولان نیز با رویکرد«ارتباط های اجتماعی و تردد شهری» به سراغ ثبت لحظات ناب بروند.
وی تصریح کرد :علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه  اثر خود را با کیفیت بالا از طریق تلفن همراه ثبت کرده و در قالب تک عکس به آیدی تلگرام  kashanfarhangi_adm2@حداکثر تا 15 دی ماه سال جاری ارسال کنند.

به گفته وی،آثار برتر علاوه بر دریافت لوح تقدیر و جوایز نقدی ارزنده در نمایشگاهی از تصاویر برگزیده این مسابقه عکاسی در بهمن ماه سال جاری به نمایش گذاشته خواهد شد. 

مدرس زاده،  اظهارداشت :مسابقه عکاسی «نگاه مهربان به معلولیت» به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره بهزیستی این شهرستان برگزار می شود.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار