نخستین مسابقه عکاسی طلاب حوزه علمیه خراسان رضوی با عنوان «جلوه های حضور» برگزار می شود.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسئول دفتر مدیریت و ارتباطات حوزه علمیه خراسان از اعلام فراخوان نخستین مسابقه عكس طلاب و روحانيان خراساني با عنوان «جلوه‌هاي حضور» خبر داد و گفت: اين فراخوان در محورهاي «حوزه علميه و دفاع مقدس»، «حوزه علميه و انقلاب اسلامي ايران»، «حوزه علميه و تبليغ»، «راه و رسم طلبگي» و «فرصت هاي طلبگي» برگزار مي شود.

حجت السلام قاسمی افزود: موضوعات محور حوزه علميه و انقلاب، حضور و ترغيب و تشويق مردم به راهپيمايي باشكوه و تظاهرات سراسري، شركت و ترغيب مردم در انتخابات‌هاي كشور، ايجاد كميته ها و تشكلهاي مردمي، شركت در مراسمات مذهبي، حماسي، تاريخي، داشتن روحيه دشمن ستيزي و بصيرت اعلام شده است.

وی همچنین موضوعات محور راه و رسم طلبگي را مباحثه، داشتن برنامه ريزي و نظم، خوب درس خواندن،‌ پرسشگري، رسيدگي به ايتام، احترام به بزرگترها،‌ تصدق بر فقرا و مساكين،‌ مطالعه مستمر،‌ زيارت، توجه به خانواده،‌ ورزش،‌ تفريح و سفر، شادي و نشاط، صله رحم،‌ توكل و انجام فرائض و واجبات دانست.

مسئول دفتر مدیریت و ارتباطات حوزه علمیه خراسان حجت السلام قاسمی گفت: علاقه مندان جهت شركت در اين فراخوان مي توانند تصاوير خود را به دبيرخانه اين جشنواره واقع در مركز مديريت حوزه علميه خراسان، طبقه سوم، اتاق 425، ساعت 9 الي 13 يا به آدرس jelvehayhozor@gmail.com، ارسال نمايند.

حجت الاسلام قاسمی آخرين مهلت ارسال تصاوير به اين فراخوان را 5 بهمن ماه اعلام کرد و افزود: به تصاوير برگزيده در هر موضوع جوايز ارزنده اي اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.