مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: از ابتدای امسال تاکنون، 203 مورد مسمومیت با CO گزارش شد که 17 نفر جان خود را از دست دادند.

منوکسیدکربن از ابتدای امسال جان 17 تن را گرفتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، غفور راستین اظهار کرد: تکنسین‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان از ابتدای امسال تا پایان آذرماه برای امدادرسانی به 203 مسمومیت با منوکسیدکربن اعزام شدند که از این تعداد، 186 نفر را به بیمارستان منتقل و یا به صورت سرپایی در محل حادثه درمان کردند.

وی افزود: در این مدت، بیشترین موارد مسمومیت با CO با 75 مورد مربوط به شهرستان اصفهان و پس از آن، 28 مورد خمینی‌شهر، 20 مورد لنجان، 19 مورد فریدن و 13 مورد نجف آباد بوده است.
مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان ادامه داد: کمترین موارد وقوع مسمومیت با منوکسیدکربن نیز در این مدت، مربوط به شهرستان نایین با تنها یک مورد مسمومیت بوده است.

راستین تصریح کرد: متاسفانه منوکسیدکربن از ابتدای امسال، 17 نفر را به کام مرگ کشید که شهرستان اصفهان با 9 کشته، بیشترین تعداد قربانیان CO را داشته است.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته تعداد کشته شدگان مسمومیت با منوکسیدکربن در استان اصفهان 29 نفر بود.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: در سال 93، مجموع موارد مسمومیت با CO، تعداد 316 مورد بود که در سال 94 با 9 درصد کاهش به 288 مورد رسید.

انتهای پیام /ت 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.