مدیرکل فنی حرفه ای استان زنجان گفت : تمام امکانات فنی حرفه ای در اختیار شرکت های دانش بنیان قرار می گیرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛آمادگی فنی حرفه ای در ارائه خدمات به شرکت های دانش بنیانانصاری با اشاره به امکانات و خدمات فنی حرفه ای افزود : شرکت های دانش بنیان می توانند بدون هیچگونه مانعی از خدمات این سازمان استفاده کنند. 

وی با اشاره به امکانات و پتانسیل های این سازمان گفت:اگر شرکتی بخواهد ایده های خود را تجاری سازی کند فنی حرفه ای با ارائه خدمات رایگان در تحقق اهدافشان همراهی و همکاری خواهد کرد.

انصاری با تأکید براینکه شرکت های دانش بنیان به سمت فنی حرفه ای سوق داده شوند افزود:شرکت های دانش بنیان می توانند بدون پر داخت هزینه ای از خدمات و منابع فنی حرفه ای برای رسیدن به اهدافشان استفاده کنند.

وی با بیان اینکه در چهارچوب سیاست گذاری مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی حرکت کنیم خاطر نشان کرد:در، فنی حرفه ای بر روی نخبه ها باز است و بایدحقوق ان ها رعایت شو د.

مدیرکل فنی حرفه ای استان زنجان خاطر نشان کرد:اگر شرکت‌های دانش‌بنیان در آغاز فعالیت به سمت شهرک‌های صنعتی بروند به یک نخبه ورشکسته تبدیل می‌شوند و ابتدا باید ایده‌ها تجاری‌سازی و سپس به مرکز خدمات سرمایه‌گذاری معرفی شوند.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: فنی حرفه ای ، خدمات ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.