مدير اشتغال و کارآفرينی اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان زنجان گفت: جشنواره کارآفرينان برتر فرصتی برای تجليل از جهادگران عرصه کار و توليد می باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ محمد رضا يوسفی با اشاره به ارزش و جايگاه کارآفرينی و فن آفرينی در اقتصاد کشور، کارآفرينان را سرمايه های ارزشمند اجتماعی و اقتصادی نام برد و گفت: تلاش در جهت کسب موفقيت و افتخار آفرينی که نتيجه اش آفرينش فرصت های شغلی می باشد به مثابه جهادی است که در آن نجات جوانان بيکار از خطرات و آسيب های اجتماعی مشخص است.
وی افزود: يکی از مؤلفه های اجتماعی جامعه پويا، وجود اينگونه  افراد فن آفرين است که با در نظر گرفتن فرهنگ غنی کار که نشأت گرفته از فرهنگ عالی ايرانی اسلامی است، موضوعی است که در استان قابل مشاهده است و نمونه عملی اين امر شرکت های دانش بنيان و افراد خلاق و نوآورانی هستند که حتی بدون اخذ تسهيلات کسب و کار خويش را راه اندازی کرده اند اند.
يوسفی با تاکید بر لزوم تجليل از کارآفرينان استانی گفت: اشاعه فرهنگ کار آفرينی و اصلاح فرهنگ کار ميسر نمی شود مگر با همکاری و مشارکت تمامی دستگاههای اجرايی و حتی خانواده ها و فرصتی مغتنم حاصل برگزاری جشنواره کارآفرينان برتر که بهترين مجال است برای نمايش توانمنديها و ترغيب افکار ناب و انديشه های خلاق که از حالت بالقوه به بالفعل تبديل شوند.
وی در پايان اظهار کرد: براساس آمار و اطلاعات سامانه جشنواره کارآفرينان برتر استان 243 مورد ثبت نام شده و مراحل اجرايی جشنواره در حال انجام است که در ماههای آينده مراحل داوری جشنواره نيز آغاز خواهد شد.


انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.