عضو کمیته فنی تیم ملی بوکس:

باربارو 2 ماه آزمایشی فعالیت می کند

اشرفی در مورد باربارو - سرمربی کوبایی تیم ملی بوکس - عنوان کرد: قرار است باربارو به مدت 2 ماه به صورت آزمایشی در کنار تیم ملی حضور داشته باشد.

باربارو 2 ماه آزمایشی فعالیت می کنداصغر اشرفی عضو کمیته فنی تیم ملی بوکس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص این مسابقات گفت: خوشبختانه این دوره از مسابقات با توجه به سهمیه بندی صورت گرفته شاهد حضور ورزشکاران خوبی بود به گونه ای که دیگر هیچ رقابتی آسان نبود.

عضو کمیته فنی تیم ملی بوکس کشورمان در مورد باربارو سرمربی کوبایی تیم ملی عنوان کرد: قرار است باربارو به مدت 2 ماه به صورت آزمایشی در کنار تیم ملی حضور داشته باشد این تصمیم به این دلیل گرفته شد که سابقه بدی در بوکس وجود دارد، با این حال تصور نمی کنم این مربی کوبایی با توجه به رزومه بسیار خوبی که دارد عملکرد بدی داشته باشد.

وی درباره میزبانی هیئت بوکس سیستان و بلوچستان هم عنوان کرد: میزبانی نسبت به دوره های گذشته بسیار بهتر بود و شاهد پیشرفت های خوبی بودیم، اما 2 مشکل وجود داشت، ابتدا آن که به وسطه دور بودن زاهدان هزینه سفر برای ورزشکاران زیاد بود و دوم آنکه به دلیل به روز نشدن سیستم های داوری در برخی موارد با اعتراض بازیکنان مواجه شدیم که البته مشکلات رفع شد.

اشرفی در پایان و در خصوص افراد دعوت شده به تیم ملی هم اظهار داشت: 50 ورزشکار در اردوهای جداگانه یکی برای افراد زیر 23 سال و دیگری برای بالای 23 به تیم ملی دعوت شده اند که امیدواریم بتوانیم با این نفرات خوب تیم ملی خوبی هم برای مسابقات مختلف آماده کنیم.

گفتنی است؛ رقابت های بوکس قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان روز گذشته به پایان رسید و چهره نفرات برتر و راه یافته به تمرینات تیم ملی مشخص شد.

تیم سیستان و بلوچستان عنوان نخست بیست وششمین دوره قهرمانی کشور را کسب کرد و تیم های تهران و آذربایجان غربی به ترتیب در رده دوم و سوم قرار گرفتند.

اسامی نفرات قهرمان اوزان دهگانه به شرح زیر می باشند:

49 کیلوگرم: امید احمدی صفا (تهران)

52 کیلوگرم: سجاد محمدپور (تهران)

56 کیلوگرم: عبدالحمید شولی بر (سیستان و بلوچستان)

60 کیلوگرم: مسلم مقصودی (سیستان و بلوچستان)

64 کیلوگرم: دانا اسماعیل زاده (کردستان)

69 کیلوگرم: سجاد کاظم زاده (البرز)

75 کیلوگرم: معین کهرازه (سیستان و بلوچستان)

81 کیلوگرم: محمدرضا کچوئی (تهران)

91 کیلوگرم: محمد عزیزی (آذربایجان غربی)

به اضافه 91 کیلوگرم: وحید ابراهیمی (آذربایجان غربی)

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار