رشید گفت : رقابت های آذربایجان نخستین تجربه بین المللی تیم ملی جوانان بود و معتقدم بازیکنان ما چیزی کم نگذاشتند.

امید رشید سرمبازیکنان جوان ما در آذربایجان چیزی کم کاری نکردندبی تیم ملی جوانان بوکس کشور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص مسابقات بین المللی آذربایجان گفت :  به نظرم بازیکنان عملکرد قابل قبولی داشتند و توانستند بازی های خوبی را به نمایش بگذارند. نباید فراموش کنیم که سطح بازی ها بسیار بالا بود و کشور هایی مانند قزاقستان ، روسیه و گرجستان تیم هایی بودند که با تمام نفرات اصلی خود به این میدان آمده بودند و خوشبختانه ما نیز در رده پنجم قرار گرفتیم.

وی افزود : تیم روسیه پیش از این در مسابقات سن پترزبورگ به عنوان نخست دست یافته بود و به همین دلیل در این دوره از این بازی ها حاضر شده بود.

وی در مورد عملکرد بازیکنانش اظهار داشت:این نخستین تجربه بازیکنان ما بود. خوشبختانه آن ها عملکرد خوبی داشته و نتیجه خوبی هم کسب کردند . تیم فعلی جوانان ما همان تیم نوجوانان سابق است و به همین دلیل از شرایط خوبی بهره می برد. 

سرمربی تیم ملی بوکس جوانان کشورمان در خصوص رویارویی حسین موسی خانی کاپیتان تیم ملی بوکس با نماینده اسرائیل عنوان کرد :
موسی خانی امید مدال طلای ما در این مسابقات بود که  با حریفی اسرائیلی روبه رو شد و از مسابقات انصراف داد. موسی خانی دارنده مدال برنز نوجوانان آسیا است و از جمله بازیکنان خوب به شمار می رود.

وی در مورد بازیکنانی که موفق به کسب مدال هم شدند تصریح کرد: پیمان شاه پری ، اشکان رضایی ، اشکان رشید و امیر محمد نورشاد بازیکنانی بودند که همگی مدال برنز کسب کردند . به نظرم بازیکنان ما کم نگذاشتند.

رشید سرمربی تیم ملی جوانان بوکس کشور در پایان و در مورد اردو های تیم ملی هم خاطر نشان کرد: تاکنون 5 مرحله اردو برگزار کردیم و دوباره از ابتدای بهمن اردوی دیگری داریم وخود را آماده مسابقات بین المللی می کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار