مسئول ورزش كاركنان شهرداري اروميه از برگزاري رقابت هاي شهرداري هاي كلانشهر هاي كشور در رشته فوتسال به ميزباني اروميه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ هادي قربان نژاد  گفت: رقابت هاي شهرداري هاي كلانشهر هاي كشور هر سال با بالا رفتن سطح مسابقات برگزار مي شود و با کسب تجارب لازم، این رقابت ها به سمت حرفه ای شدن حرکت می کند.

قربان نژاد افزود:امسال شهرداري اروميه در تمامي رشته هاي ورزشي به ميزباني شهر هاي مختلف كشور شركت كرده و حضور چشمگيري نسبت به سالهاي گذشته داشته است و اين موضوع نشان دهنده ی آن است كه كاركنان شهرداري فارغ از مشغله كاري به فكر تندرستي و سلامتي خود نيز هستند.

هادي قربان نژاد با بيان اين مطلب كه امسال شهرداري اروميه ميزبانی رقابت هاي فوتسال پیشکسوتان كاركنان شهرداري هاي كلانشهر هاي كشور را بر عهده گرفته خاطر نشان نمود : زمان برگزاري مسابقات فوتسال شهرداري هاي كلانشهر هاي كشور دهه دوم دي ماه اعلام شده و تيم پيشكسوتان فوتسال كاركنان شهرداري اروميه با مربيگري علیرضا بیرامی در اين رقابت ها حضور خواهد يافت.

مسئول ورزش كاركنان شهرداري اروميه در پايان تصريح كرد: شهر اروميه سابقه چندين ساله در ميزباني رقابت هاي مهم كشوري و بين المللي را دارد و اميدواريم اينبار نيز در ميزباني رقابتهاي فوتسال سربلند بوده و ميهمانان با خاطره اي خوش از اروميه به شهرشان بازگردند،و این مايه دلگرمي ماخواهد بود تا در برنامه های بعدی بتوانیم با برنامه ریزی های مدیریت شده از میزبانی ها استقبال کنیم .

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.