تیم والیبال شهرداری ارومیه در دومین هفته دوربرگشت لیگ برتر والیبال، برابر تیم متمول بانک سرمایه به یک برد روحیه بخش دست پیدا کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛شهرداری ارومیه دومین هفته از دور برگشت رقابتهای لیگ برتر والیبال مردان امروز با برگزاری پنج دیدار در شهرهای تهران(دو دیدار)،اراک،ساری و گنبد دنبال شد.
اما در حساس ترین دیدار این هفته تیمهای بانک سرمایه و شهرداری ارومیه از ساعت ۱۸ در سالن خانه والیبال به مصاف هم رفتند که در پایان تیم شهرداری ارومیه موفق شد در یک بازی منسجم با نتیجه سه بر یک از سد میزبان خود عبور کند.
تیم شهرداری ارومیه ستهای اول،سوم و چهارم را به ترتیب در امتیازات ۲۵ بر ۲۳ ،۲۵ بر‌ ۲۳ و ۲۵ بر ۲۰ پیروز شدند و تنها ست دوم این دیدار را ۲۵ بر ۱۶ به حریف تهرانی خود واگذار کردند.
دراگان تراویسا،فرهاد پیروت پور،آرمین تشکری،جواد محمد نژاد،مجتبی میرزاجانپور،رحمان داودی و محمدرضا حضرت پور نفرات آغاز کننده تیم شهرداری ارومیه بودند.
در آن سوی میدان نیز ژیگالدو،میلاد عبادی پور،شهرام محمودی،محمد موسوی،عادل غلامی،فرهاد قائمی و فرهاد ظریف برای تیم بانک سرمایه به میدان رفتند.
شاگردان یوبومیر تراویسا با کسب این سه امتیاز ۲۱ امتیازی شده و با هفت برد در جایگاه پنجم جدول قرار گرفتند.
تیم شهرداری ارومیه در هفته سوم دور برگشت در آمل به مصاف کاله خواهد رفت.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.