نماینده مردم تبریز از عدم پیگیری طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی انتقاد کرد.

استیضاح وزیر راه و شهرسازی باید پیگیری شود
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان محمداسماعیل سعیدی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (چهارشنبه، 1 دی ماه 95) مجلس در تذکر شفاهی ضمن انتقاد از عدم پیگیری طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی گفت: طبق قانون طرح استیضاح باید روال خودش را طی می کرد.

نماینده تبریز ادامه داد: چرا بعد از گذشت 17 روز و ارائه طرح استیضاح با امضای بیش از 82 نماینده توسط کمیسیون و هیات رئیسه اقدام لازم درخصوص حضور وزیر و ارائه توضیحات در این زمینه صورت نگرفته است؟
 
وی در ادامه ضمن تذکر به وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: علی رغم حمایت از تولید داخلی باز هم شاهد تخصیص ارز مبادله ای برای واردات MDF و نئوپان هستیم و این در حالی است که انبارها پر از تولیدات داخلی است.
 
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تذکر به وزیر کشور، ادامه داد: روستاهای اطراف شهر تبریز با جمعیت بالای 10 هزار نفر هنوز تعیین تکلیف نشده اند و وضعیتشان درخصوص شهر یا روستا بودن نامشخص است.
 
سعیدی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، خاطرنشان کرد: منابع طبیعی روستاییان را دچار مشکلات متعددی کرده که نیازمند پیگیری است.
 
پایان پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار