رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت:با کمک شهرداری تهران، کلنگ احداث بیمارستان شماره 2 کودکان به زودی به زمین زده می شود.

به گزارشخبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛علی جعفریان رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران در حاشیه چهارمین همایش تجلیل از خیرین سلامت و حامیان دانشگاه که در ستاد مرکزی این دانشگاه برگزار شد، در جمع خبرنگاران درباره ویزیت بیماران نیازمند گفت: ویزیت نیازمندان هفته ای یک بار صورت می گیرد که در صورت لزوم این افراد به بیمارستان های تخصصی ارجاع داده می شوند که قسمت عمده هزینه ها بوسیله دانشگاه پرداخت می شود. 

وی بیان کرد: بیش از چهار میلیارد تومان کمک نقدی و هشتاد و پنج میلیارد تومان کمک غیر نقدی به وسیله خیرین حوزه سلامت دریافت شده است. 
 ‌
جعفریان ادامه داد: رشد مشارکت خیرین در امسال 2 برابر شده که من امیدوارم در سال بعدی تعداد خیرین به هزار نفر افزایش پیدا کند. 

وی تاکید کرد: غربالگری و تشخیص سرطان دو موضوع جداگانه است که به خاطر شیوع سرطان در کشور نیازمند امکانات زیادی هستیم که باید در استان های های کشور ایجاد شود. 

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران یادآور شد: با کمک شهرداری کلنگ احداث بیمارستان شماره 2  کودکان در زمینی به مساحت 7 هزار متر مربع در جنوب غرب تهران به زودی به زمین زده می شود که کارهای مقدماتی آن در حال اجرایی است و ساخت آن به زودی آغاز می شود. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار