مشاور عالی سازمان سنجش کشور گفت: ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد و 22 المپیاد دانشجویی از ساعت 21 امروز چهارشنبه از طریق سایت سنجش آغاز شده است.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش کشور در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد نا پیوسته سال 96 گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 96 کلیه دانشگاه‌ها و موسسات عالی کشور از جمله دانشگاه آزاد اسلامی و 22 المپیاد علمی دانشجویی کشور از امروز اول دی ماه 95 منحصرا از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز و در روز سه شنبه 7 دی ماه 95 پایان می‌پذیرد. 
 
وی بیان کرد: دفترچه راهنمای ثبت نام حاوی شرایط، ضوابط عمومی، اختصاصی و سایر اطلاعات دیگر هم زمان با آغاز ثبت نام بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به هزینه ثبت نام برای این دوره اظهار داشت: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می گیرد داوطلبان می توانند از طریق کارت بانکی عضو شبکه شتاب مبلغ 330هزار ریال به عنوان وجه ثبت نام پرداخت کنند.

وی گفت: کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام برای شرکت در آزمون مذکور در کد رشته های امتحانی که علاقمند به شرکت در گزینش در رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی هستند لازم است علاوه بر مبلغ ثبت نام نسبت به پرداخت مبلغ یکصد و دو هزار ریال دیگر اقدام کنند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کیمیا
۲۰:۲۱ ۰۲ دی ۱۳۹۵
با سلام
ما دانشجویان مهندسی کامپیوتر و مهندسی فناوری اطلاعات به دیر اعلام کردن تغییرات دروس و گرایش در ارشد اعتراض داریم
تغییرات دقیقه نودی اونم فقط 4 ماه قبل از کنکور ارشد ، در حالیکه اکثرا دروس دیگر را مطالعه نموده ایم کاری خبط است
از شما خواهشمندیم این موضوع را پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
snaz
۱۹:۳۴ ۰۲ دی ۱۳۹۵
سلام
لطفا به اعتراضات ما دانشجویان در خصوص دیر اعلام کردن این تغییرات مربوط به رشته ایتی و کامپیوتر رسیدگی کنید...فکر میکنم بازی کردن با اینده ی دانشجویانی است که کلی وقت گذاشتند کلی هزینه کردند....اما یکدفعه بااین همه تغییر روبرو شدند...
Iran (Islamic Republic of)
اميد احسانيان
۱۹:۲۴ ۰۲ دی ۱۳۹۵
درباره تغييرات ديرهنگام گروه كامپيوتر يكم فكر ميكردن بد نبود
اون خونه كه ميخان بكوبن از نو بسازن ما توشيم آوارش داره ميريزه رو سرمون
Germany
ناشناس
۱۲:۲۶ ۰۲ دی ۱۳۹۵
درمورد حذف گرایشهای فناوری اطلاعات از دفترچه ارشد گزارش تهیه کنید
گردیشهای ما رو به رشته کامپیوتر دادند و دروس امتحانی اونا با فناوری اطلاعات یکسان نیست
دراین زمان باقیمانده و دقیقه نودی فناوری اطلاعات رو حذف کردند
Germany
ناشناس
۱۲:۲۴ ۰۲ دی ۱۳۹۵
ما داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد ۹۶ رشته مهندسی فناوری اطلاعات از شما خواهش میکنیم از مسولان پیگیری کنید که درمورد تغییر دقیقه نودی کنکور ارشد مهندسی فناوری اطلاعات که همه ی گرایشهای آن را به جز یک گرایش به رشته مهندسی کامپیوتر دادند. با این کار شانس قبولی ما را در رشته خودمان کاهش داده و تقریبا به صفر میرسانند. تعداد دروس و سرفصل گروه کامپیوتر با آی تی متفاوت است و در این زمان محدود نمیتوان کتابهای جدید را در حد یادگیری و سپس کنکوری آماده نمود. بنابراین باکمال تاسف ما را از ورود به مقطع تحصیلی بالاتر رشته خودمان محروم میکنند. و بعد از مدتی به کل این رشته حذف خواهد شد درصورتیکه گرایش شبکه و امنیت اختصاص به آی تی دارد نه کامپیوتر. فقط گرایش تجارت الکترونیک که تعداد محدودی پذیرش دارد را امکان شرکت برایمان گذاشته اند. استدعا داریم در اسرع وقت از مسولان مربوطه پیگیری و رسیدگی کنید.
Germany
ناشناس
۰۰:۴۱ ۰۲ دی ۱۳۹۵
ما داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد ۹۶ رشته مهندسی فناوری اطلاعات از شما خواهش میکنیم از مسولان پیگیری کنید که درمورد تغییر دقیقه نودی کنکور ارشد مهندسی فناوری اطلاعات که همه ی گرایشهای آن را به جز یک گرایش به رشته مهندسی کامپیوتر دادند. با این کار شانس قبولی ما را در رشته خودمان کاهش داده و تقریبا به صفر میرسانند. تعداد دروس و سرفصل گروه کامپیوتر با آی تی متفاوت است و در این زمان محدود نمیتوان کتابهای جدید را در حد یادگیری و سپس کنکوری آماده نمود. بنابراین باکمال تاسف ما را از ورود به مقطع تحصیلی بالاتر رشته خودمان محروم میکنند. و بعد از مدتی به کل این رشته حذف خواهد شد درصورتیکه گرایش شبکه و امنیت اختصاص به آی تی دارد نه کامپیوتر. فقط گرایش تجارت الکترونیک که تعداد محدودی پذیرش دارد را امکان شرکت برایمان گذاشته اند. استدعا داریم در اسرع وقت از مسولان مربوطه و اساتید دانشگاه پیگیری و رسیدگی کنید.
Germany
مهندسی فناوری اطلاعات
۰۰:۳۴ ۰۲ دی ۱۳۹۵
ما داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد ۹۶ رشته مهندسی فناوری اطلاعات از شما خواهش میکنیم از مسولان پیگیری کنید که درمورد تغییر دقیقه نودی کنکور ارشد مهندسی فناوری اطلاعات که همه ی گرایشهای آن را به جز یک گرایش به رشته مهندسی کامپیوتر دادند. با این کار شانس قبولی ما را در رشته خودمان کاهش داده و تقریبا به صفر میرسانند. تعداد دروس و سرفصل گروه کامپیوتر با آی تی متفاوت است و در این زمان محدود نمیتوان کتابهای جدید را در حد یادگیری و سپس کنکوری آماده نمود. بنابراین باکمال تاسف ما را از ورود به مقطع تحصیلی بالاتر رشته خودمان محروم میکنند. و بعد از مدتی به کل این رشته حذف خواهد شد درصورتیکه گرایش شبکه و امنیت اختصاص به آی تی دارد نه کامپیوتر. استدعا داریم در اسرع وقت از مسولان مربوطه رسیدگی کنید.
آخرین اخبار