سخنگوی دانشگاه پیام نور گفت: دفتر کنسولی دانشجویان غیرایرانی دانشگاه پیام نور با هدف پیگیری مسائل حقوقی و کاری دانشجویان راه‌اندازی شده است.

محمد محسن صدر سخنگوی دانشگاه پیام نور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به راه‌اندازی دفتر کنسولی دانشجویان غیرایرانی در این دانشگاه اظهار داشت: دانشگاه پیام نور یک مرکز آموزش عالی بین‌المللی است که در 13 کشور دنیا نمایندگی دارد و دانشجویان 64 کشور در ایران تحصیل می‌کند. 

وی با اشاره به راه‌اندازی دفتر کنسولی دانشجویان غیرایرانی بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های دانشگاه پیام نور این مرکز آموزشی سعی دارد تعداد نمایندگی‌های خود را در خارج از کشور افزایش دهد.

سخنگوی دانشگاه پیام نور تصریح کرد: در همین راستا تعداد دانشجویان خارجی که مشغول به تحصیل هستند افزایش پیدا می کند که با مشورت سازمان امور دانشجویان، وزارت علوم تصمیم به افتتاح دفتر کنسولی دانشجویان غیرایرانی می‌کند.

وی افزود: این دفتر کنسولی با هدف پیگیری مسائل حقوقی و کاری دانشجویان خارجی راه‌اندازی شده و قرار است در اوایل ترم دوم دانشگاه به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار