مهدیشهر;

احداث بیش از هفت هزار متر شبکه توزیع برق در مهدیشهر

7 هزار و 376 متر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط هوائی و زمینی در نه ماهه امسال در شهرستان مهدیشهر احداث شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهدیشهر ، مهندس حسین حافظی مدیر توزیع برق شهرستان مهدیشهر گفت : در سه ماهه سوم سال جاری ، طرح بهینه سازی 12 هزار و 953 متر شبکه فشار ضعیف و 3 هزار و 672 متر خط 20 کیلوولت اجرائی شده و در مجموع از شروع سال 95 تا به حال ، 26 هزار و 457 متر خطوط توزیع برق این شهرستان بهسازی گردیده است .
وی با اشاره به این که 193 دستگاه سرچراغ جدید در سامانه روشنائی معابر دایر گردیده گفت: نصب 100 دستگاه کنتورهای مربوط به طرح فهام، از جمله اقدامات صورت گرفته می باشد .
مهندس حافظی افزود: به منظور ظرفیت سازی برای مشترکان ، 13 ایستگاه هوائی توزیع برق با ظرفیت 1 هزار و 165 کیلولت آمپر در این شهرستان احداث و به بهره برداری رسیده است .
وی یادآور شد : از ابتدای امسال تا زمان حاضر ، 252 پروژه عمرانی برق رسانی با صرف اعتباری به مبلغ 13 میلیارد و 825 میلیون ریال در شهرستان مهدیشهر اجرائی شده است .
وی خاطر نشان ساخت: تبدیل شبکه 20 کیلوولت هوائی به زمینی در بلوار انقلاب مهدیشهر ، اصلاح خط فشار متوسط، پست هوائی و شبکه فشار ضعیف بلوار اصلی روستای فولادمحله ، بهینه سازی شبکه فشار ضعیف هوائی خیابان شهید بهشتی و منطقه پشته شهمیرزاد و خیابان دارالقرآن مهدیشهر ، به عنوان مهم ترین طرح های پیش بینی شده این مدیریت در سه ماهه چهارم امسال به شمار می رود.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.