از شروع سال جاری تا به حال 50 پروژه عمرانی برق رسانی در قالب طرح های توسعه و احداث و اصلاح و بهینه سازی و روشنائی معابر در دامغان به اجرا درآمده است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از دامغان ، مهندس سیدمحمد حسین ترابی مدیرتوزیع برق شهرستان دامغان گفت: احداث 4 هزار و 850 متر شبکه فشار ضعیف هوائی و زمینی و توسعه ی 13 هزار و 380 متر خطوط فشار متوسط جهت خدمات دهی به مشترکان شهرستان به انجام رسیده است .
وی افزود : به منظور تغذیه برق مشترکان ، 5 ایستگاه هوائی توزیع برق به قدرت 665 کیلوولت آمپر احداث و مورد بهره برداری قرار گرفته است .
وی یادآور شد: در نه ماهه امسال ، عملیات اصلاح و بهسازی 12 هزار و 539متر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط در مناطق شهری و روستائی سطح شهرستان اجرائی شده است .
مهندس ترابی با اشاره به این که 181 دستگاه سرچراغ جدید در سامانه روشنائی معابر شهرستان دایر گردیده اضافه کرد: در راستای اجرای طرح فهام، تا به حال 346 کنتور هوشمند ویژه انشعاب های دیماندی نصب شده است .
وی تصریح کرد : تبدیل شبکه فشار ضعیف سیمی روستاهای صح و ابوالبق به کابل خودنگهدار، احداث خط 20 کیلوولت و پست هوائی روستای صید آباد و بهینه سازی شبکه فشار متوسط روستای علیان، به عنوان اهم اقدامات این مدیریت تا پایان امسال است .
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.