مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: بیش از یک هزار و 500 میلیارد ریال در قالب تعهدات و کمک های خیران به مدرسه های استان کمک مالی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛پاشایی در مراسم افتتاح مدرسه خیرساز زنوزگفت: آذربایجان شرقی جزو پنج استان برتر از نظر کیفیت آموزشی و پرورشی و همچنین جزو رتبه های برتر در جذب کمک های خیران در کشور است.

وی ادامه داد: در طی سه سال گذشته در دستگاه تعلیم و تربیت استان با حمایت و پشتیبانی بی شائبه استانداری آذربایجان شرقی اقدامات بسیار ارزنده ای انجام شده است.

پاشایی اظهار کرد: در این مدت با حمایت ها و پشتیبانی بی شائبه استاندار اقدامات کمی و کیفی ارزنده ای صورت گرفته که در دوران دسترسی به اعتبارات فراوان در دولت های گذشته در این استان انجام نگرفته بود.

فرماندار شهرستان مرند نیز در این مراسم گفت: 114 کلاس درس به تعداد 15 باب مدرسه با همت خیران در این شهرستان در حال احداث است.

علیار راستگو افزود: مدرسه شبانه روزی مرحوم میرفتح اله سید زنوزی با زیر بنای یک هزار و 800 متر مربع با 12 کلاس درس و هزینه 35 میلیارد ریال توسط میر محمد رضا سید زنوزی در شهر زنوز احداث شده است.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار