رئیس جدید هیأت دوچرخه‌سواری استان اصفهان گفت: با توجه به نیاز سخت‌افزاری رشته دوچرخه‌سواری، تکمیل پیست نقش‌جهان از اهمیت زیادی برخوردار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اصفهان،منوچهر مهروی‌پور در مجمع انتخاباتی هیأت دوچرخه‌سواری استان اصفهان که ظهر امروز برگزار شد، اظهار کرد: حضور یک روحانی در ورزش اتفاق عجیبی نیست و علاقه‌مند به حضور در این حوزه بودم.

وی افزود: تعامل با فدراسیون دوچرخه‌سواری و اداره ورزش و جوانان استان اصفهان از اهمیت بالایی برخوردار است و در دستور کار هیأت قرار خواهد داشت.

رئیس جدید هیأت دوچرخه‌سواری استان اصفهان با تأکید بر تعامل ویژه با ورزشکاران و قهرمانان و پیش‌کسوتان این رشته بیان داشت: توجه به رشته دوچرخه‌سواری در آموزش و پرورش از اهمیت بالایی برخوردار است و در نظر داریم نخستین مدرسه دوچرخه‌سواری در استان اصفهان را تأسیس کنیم.

وی به اهمیت ایجاد امکانات سخت‌افزاری برای این رشته اشاره کرد و گفت: تکمیل پیست دوچرخه‌سواری نقش‌جهان از اهمیت زیادی برخوردار است و باید شرایط برای تکمیل این پیست فراهم شود.

وی ادامه داد: علاوه بر گسترش رشته دوچرخه‌سواری در سطح عمومی، باید در سطح شهرستان‌ها نیز امکانات و شرایط برای فعالیت در این رشته فراهم شود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.