شهردار بروجرد گفت: اجرای پروژه‌های بهره‌برداری شده این نهاد در دهه فجر با صرف اعتبار 12 میلیارد تومانی اجرایی شده‌اند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان، از لرستان؛ منوچهر یوسفی گفت:نهاد خدماتی و عمرانی شهرداری در سال 94 با وجود تشدید مشکلات مالی اجرای فعالیت‌های عمرانی را در دستور کار قرار داده است.

وی از احداث پروژه بلوار رهبری (پیست دوچرخه سواری) خبر داد و گفت: این پروژه از فروردین ماه امسال آغاز شده و دی ماه به بهره‌برداری رسیده است.

شهردار بروجرد خاطرنشان کرد: پروژه یاد شده به طول 960 متر و با صرف اعتباری 9 میلیارد ریالی با هدف ترویج ورزش همگانی و تقویت نشاط و شادابی شهروندان اجرایی شده است.

یوسفی عنوان کرد: پروژه جاده ساحلی فاز دوم پل پیامبر اعظم(ص) در مسیری به طول 700 متر و با هزینه اعتبار 19 میلیارد و 852 میلیون ریال طی بازه زمانی بیش از یک ساله تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

وی  با اشاره به اجرای پروژه پیاده روسازی بلوار امام خمینی، تاکید کرد: این پروژه در مسیری به طول 2800 متر به عرض 4 متر با صرف اعتبار یک میلیارد و 370 میلیون ریالی و با هدف ایجاد پیاده رو مناسب به منظور زیباسازی ورودی شهر بروجرد اجرا شده است.

این مسئول اظهار کرد: پروژه روکش آسفالت سطح شهر بروجرد یکی از اولویت‌های کاری نهاد خدماتی و عمرانی شهرداری بروجرد است.

یوسفی با اشاره به اینکه عمر روکش آسفالت برخی معابر اصلی و فرعی شهر بروجرد به 12 سال رسیده است، تصریح کرد: اجرای این پروژه نقش بسیار موثری در افزایش رضایتمندی شهروندان و تقویت خدمات شهرداری در این حوزه دارد.

وی به تداوم اجرای پروژه روکش آسفالت پس از عبور از فصل سرما اشاره و بیان کرد: پروژه یاد شده تاکنون در متراژ 88 هزار مترمربع با صرف اعتبار 30 میلیارد ریال اجرایی شده است.

شهردار بروجرد یادآور شد: در اجرای این پروژه تاکنون کار روکش آسفالت خیابان‌های 45 متری شهرداری، تهنیت، بهار، گلستان، چمران، انستیتو پاستور، زرپرور، آزادی، کشتارگاه، تاکسیرانی و جاده ساحلی انجام شده است.

یوسفی افزود: اجرای فاز نخست پروژه بهسازی پارک شهید بهشتی یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار در بر داشته است.
وی ادامه داد: این پروژه در متراژ 16 هزار مترمربعی و با هدف تقویت خدمات‌دهی به همشهریان بروجردی و مسافران این شهر اجرایی شده است.

شهردار بروجرد اجرای پروژه ایستگاه ورزش محله‌ای در بلوار بهشت به متراژ 2 هزار مترمربعی را یکی دیگر از خدمات شهرداری بروجرد خواند و خاطر نشان کرد: در روند اجرای این پروژه یک میلیارد و 450 میلیون ریال هزینه شده است.

یوسفی به اجرای پروژه آسفالت فاز یک شهرک 401 پلاک نساجی اشاره و عنوان کرد: در اجرای پروژه یاد شده 32 میلیارد ریال در متراژ 25 هزار مترمربع زیرسازی آسفالت، 9 هزار متر مکعب خاکبرداری و 1200 متر اجرای جدول نهری هزینه شده است.

وی به اجرای پروژه بهسازی و آماده‌سازی خانه کشتی این شهرستان در بازه زمانی کمتر از 6 ماهه اشاره و تصریح کرد: اعتبار 100 میلیون ریالی این پروژه صرف بهسازی و آماده‌سازی خانه کشتی، تعویض تأسیسات گرمایشی، نقاشی ساختمان، تهیه حمام و خرید تشک برای ورزشکاران شده است.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.