کرمان؛

نقش مهم پلیس فتا در فضای مجازی

فرمانده انتظامی کرمان گفت: اهميت اقدامات پيشگيرانه پليس فتا مقدم بر عمليات هاي فيزيكی است.

نقش مهم پلیس فتا در فضای مجازیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار رضا بني اسدی فر فرمانده انتظامي استان گفت: اهميت اقدامات پيشگيرانه پليس فتا به مراتب بالاتر از عمليات هاي فيزيكي است. 

 امروزدر مراسم توديع و معارفه رئيس پليس فتا كرمان با حضور فرمانده انتظامي استان و جمعي از كاركنان در محل ساختمان اين پليس برگزار شد. 

در اين مراسم سردار رضا بني اسدی فر با اشاره به اهميت بالاي كار در فضاي مجازي گفت: بايد افرادي كه در جهت تخريب و انحراف در فضاي مجازي فعاليت مي كنند، شناسايي شوند. 

وي افزود: هر اتفاقي كه در جامعه رخ مي دهد ابتدا در فضاي مجازي تعريف مي شود و برخي افراد با اهداف مشخص جوانان ما را به سمت انحراف هدايت مي كنند كه همكاران در پليس فتا بايد اقدامات مناسب را در اين خصوص انجام دهند. 

فرمانده انتظامي استان با بيان اينكه فضاي مجازي اگر مديريت نشود همانند شمشيري دو لبه است، افزود: متاسفانه امروزه اين فضا بسيار مخرب است و حتي اثر تخريبي به مراتب بيشتري نسبت به ماهواره دارد. 

سردار بني اسدي فر در ادامه اظهار داشت: ماموران پليس فتا بايد با رصد كردن اطلاعات، بدانند كه  آلودگي ها به چه ميزان است تا افرادي كه عليه نظام و مسئولان نظام در فضاي مجازي فعاليت مي كنند به موقع شناسايي شوند. 

اين مقام انتظامي با اشاره به پهناوري استان از لحاظ سياسي و امنيتي اشراف ماموران پليس فتا در تمام حوزه ها را ضروري دانست و تصريح كرد :ماموران پليس فتا ارزش كار خود را بدانند و اهميت اقدامات پيشگيرانه آنان به مراتب بالاتر از عمليات هاي فيزيكي است. 

وي در پايان ضمن آرزوي موفقيت و قدرداني از زحمات سرهنگ اسماعيلی  انتصاب سرهنگ يادگار نژاد را بعنوان رئيس پليس فتا استان تبريك گفت.

انتهای پیام/س

برچسب ها: فتا ، پلیس ، فضای مجازی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار