کرمان؛

انجام اقداماتی برای پیشگیری از تخلفات انتخاباتی توسط دادگستری

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کرمان گفت: اقداماتی توسط دادگستری استان برای پیشگیری از وقوع جرایم و تخلفات انتخاباتی انجام می‌شود.

انجام اقداماتی برای پیشگیری از تخلفات انتخاباتی توسط دادگستریبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان، محمدباقر اسلامی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان صبح امروز در شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان اظهار داشت: مصوب شده است رئیس اتاق اصناف کرمان به عنوان عضو مدعو در شورای پیشگیری از وقوع جرم استان کرمان شرکت کند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان بیان داشت: پایش حضور اتباع بیگانه در میدان تره‌بار کرمان انجام شد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

اسلامی ادامه داد: مصوبه جمع‌آوری محکومان متواری در استان کرمان به ویژه در جرم سرقت در حال اجراست و نیروهای امنیتی و انتظامی با محوریت دادستان‌ها اقدام کرده‌اند و میزان دستگیری‌ها هم از سوی نیروی انتظامی اعلام شده است.

وی با اشاره به انتخابات 96 عنوان کرد: اقداماتی را برای پیشگیری از وقوع جرایم و تخلفات انتخاباتی انجام می‌دهیم و کتابچه در مسیر انتخابات توسط معاونت اجتماعی دادگستری استان کرمان تهیه می‌شود.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار