فرمانده انتظامی شهرستان نيشابور گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در بازرسی از سه باب مغازه بيش از ۴۰۰ ميليون ريال كالای قاچاق كشف شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سرهنگ اکبر آقابیگی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با کسب خبری مبنی بر نگهداری برنج قاچاق در یک مغازه در محور نیشابور به مشهد تیمی از دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این فرماندهی موضوع را در دستور کار خود قراردادند.
او خاطرنشان کرد: مأموران پلیس آگاهی پس از بررسی صحت موضوع با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از مغازه مقدار یک‌تن و ۴۴۰ کیلوگرم برنج قاچاق به ارزش تقریبی ۱۴۰ میلیون ریال کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور افزود: مأموران پلیس آگاهی در همین راستا در بازرسی از مغازه تعمیرگاه موتورسیکلت تعداد دو دستگاه موتورسیکلت کراس قاچاق به ارزش تقریبی ۱۶۰ میلیون ریال و همچنین در بازرسی از یک مغازه خواروبارفروشی تعداد هزار و ۸۷ باکس سیگار قاچاق به ارزش تقریبی ۱۰۹ میلیون و ۴۸۰ هزار ریال کشف کردند.
او با اشاره به معرفی افراد متخلف به مقام قضایی گفت: درمجموع طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۰۹ میلیون و ۴۸۰ هزار ریال کالای قاچاق در شهرستان نیشابور کشف‌شده است.
انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار