دبیر ستاد زیست فناوری معاونت علمی فناوری گفت: ستاد توسعه زیست فناوری از پایان نامه های ارشد و دکتری دانشجویانی که در موضوعات داروهای نوترکیب و تشخیص بیماری‌ها هستند، حمایت همه جانبه مالی و کاری می‌کند.

مصطفی قانعی دبیر ستاد زیست فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری در گفت‌وگو با 
خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به حمایت این ستاد از شرکت‌های دانش بنیان کاربردی اظهار داشت: ستاد توسعه زیست فناوری از شرکت های دانش بنیان که دارای طرح های کاربردی و تجاری است با هدف تبدیل شدن ثروت به دانش و تجاری سازی محصولاتشان حمایت همه جانبه مالی و کاری می‌کند تا این شرکت‌ها بتوانند بازارهای هدف داخلی و بین‌المللی را کسب کنند.

وی تصریح کرد: آن دسته از شرکت‌های دانش بیان که از زیرساخت‌های لازم برخوردار بوده و طرح‌ کاربردی خوبی برای کشور دارند، از حمایت مالی خاص این ستاد بهره‌مند می‌شوند و دانشجویانی که پایان نامه‌هایشان با موضوع زیست فناوری و مباحث اولویت دار ستاد باشد، هر یک مبلغی در حدود 30 میلیون تومان کمک مالی دریافت می‌کنند.

قانعی عنوان کرد: پژوهشگرانی که در حوزه تولید داروهای نوترکیب با تکنولوژی بالا و طرح‌هایی در جهت تشخیص بیماری‌ها با تکنولوژی میکروآنه، تولید داروهای جدید و تولید ویروس‌های که سرطان را از بین می‌برند فعالیت و تحقیق می‌کنند، از حمایت مالی خوب ستاد توسعه زیست فناوری برخوردار می‌شوند.

وی افزود: دانشجویانی که پایان‌نامه‌های ارشد و دکتری خود را طرح‌های غیراولویت ولی کاربردی کشور این ستاد در نظر بگیرند مبلغی در حدود 15 میلیون تومان کمک نقدی دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.