سرمربی تیم هندبال شهرداری کاشان گفت: این تیم برای حضور در تورنمنت بین المللی 8 گانه ال اچ دی که در هلند برگزار می شود روز دوشنبه عازم این کشور می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اصفهان،علیرضا حبیبی دیشب پس از پایان دیدار تیم های شهرداری کاشان و نیروی زمینی تهران در گفت‌ و گو با خبرنگاران افزود: این تورنمنت با شرکت 8 تیم شامل 2 تیم باشگاهی هلند و تیم هایی از کشورهای نروژ، لتونی، پرتغال، استونی و تیم ملی کره جنوبی به همراه شهرداری کاشان برگزار می شود.
وی با اشاره به این که تیم شهرداری کاشان روز یکشنبه آینده عازم هلند می شود بیان کرد: در روزهای سه شنبه، چهارشنبه و جمعه هفته پیش رو دیدارها با هر دو گروه تیم ها در هلند را دنبال خواهیم کرد که فرصت بسیار خوبی برای تجربه اندوزی تیم ما به شمار می رود.
وی گفت: در ابتدای فصل آمادگی خوبی نداشتیم ولی در چند هفته گذشته آمادگی خوبی به دست آوردیم و امیدواریم در دور برگشت بازی خوبی به نمایش بگذاریم.
سرمربی شهرداری کاشان تصریح کرد: در هفته پایانی دور رفت با تیم نوین قطره مرودشت دیدار خواهیم داشت که با پایان این دیدار، منتظر می مانیم تا ببینیم تیم نفت و گاز گچساران که در مکان اول جدول قرار دارد چه نتایجی بدست خواهد آورد.
وی ادامه داد: در صورت پیروزی ما در بازی آخر و لغزش تیم نفت و گاز گچساران ،در صدر جدول قرار خواهیم گرفت و در غیر این صورت در جایگاه دومی تثبیت خواهیم شد.
در دیدار تیم های شهرداری کاشان و نیروی زمینی تهران که عصر روز پنجشنبه در سالن ورزشی پویش دانشگاه کاشان برگزار شد تیم شهرداری این شهر موفق شد با نتیجه ٣٢ بر ٢٨ نیروی زمینی را شکست دهد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.