رییس دانشگاه علامه گفت: با هدف بین‌المللی شدن شدن دانشگاه با 60 کشور دنیا تفاهم‌نامه همکاری امضا شده و در دهه فجر امسال اولین مرکز علوم انسانی راه‌اندازی می‌شود.

حسین سلیمی رییس دانشگاه علامه طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به بحث پژوهش در این دانشگاه اظهار داشت: دانشگاه علامه طباطبایی در برگزاری سمینارهای علمی و پژوهشی یکی از مراکز آموزشی برتر است و در همین راستا دستاوردهای علمی و پژوهشی استادان به صورت پنل و کارگاه‌های آموزشی در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد.

وی بیام کرد: روزانه 12 رویداد پژوهشی در این دانشگاه بررسی می شود و از سه سال گذشته دفتر همکاری بین‌المللی با هدف افزایش ارتباطات و تعاملات علمی با سایر دانشگاه‌های دنیا و بین‌المللی شدن دانشگاه تأسیس شده است که فعالیت‌های علمی و پژوهشی خوبی در حوزه‌های مختلف صورت گرفته است.

رییس دانشگاه علامه عنوان کرد: وزارت علوم تأکید زیادی بر بین‌المللی شدن دانشگاه دارد و در همین راستا علامه طباطبایی به یکی از مراکز آموزشی پیشتاز تبدیل شده که با 60 کشور تفاهم‌نامه همکاری به امضا رسانده است.

وی ادامه داد: با هدف بین‌المللی شدن دانشگاه 34 تفاهم‌نامه همکاری دیگر در حال اجرایی شدن است و بیشتر با کشورهایی مانند روسیه، افغانستان و اتحادیه اروپا تبادل استاد و دانشجو داریم.

سلیمی تصریح کرد: بودجه دانشگاه در سال 96 تغییر جدی نداشته و حتی متأسفانه در برخی از حوزه‌ها ما شاهد کاهش حمایت مالی هستیم.

وی اعلام کرد: در دهه فجر اولین مرکز رشد علوم انسانی افتتاح می شود و در آن شرکت‌های دانش بنیان در این حوزه مستقر و مشغول به فعالیت می‌شوند.

رییس دانشگاه علامه افزود: محل جدید مرکز کارآفرینی که به تازگی تأسیس شده با تصویب، در آینده نزدیک فعالیت این مرکز گسترش پیدا می کند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.