معاون عمرانی دانشگاه علامه طباطبایی از احداث 2 دانشکده جدید در این دانشگاه تا دهه فجر خبر داد.

احداث دو دانشکده جدید در دانشگاه علامه تا دهه فجر
غلامرضا کارگر معاون عمرانی دانشگاه علامه طباطبایی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: تجمیع دانشکده ها یکی از برنامه های اصلی دانشگاه علامه است و در سال های آینده بقیه دانشکده های این دانشگاه در پردیس شماره 2 ساخته می شوند.

وی ادامه داد: یکی از سیاست های دانشگاه علامه بعد از انتقال دانشکده علوم اجتماعی به پردیس این است که دانشکده ارتباطات و علوم اجتماعی به عنوان مرکز یادمان رشته های ارتباطات تبدیل به موزه ارتباطات شود.

معاون عمرانی دانشگاه علامه طباطبایی در مورد ساختمان‌ها و دانشکده‌هایی که در پردیس شماره یک این دانشگاه ساخته می شود، تصریح کرد: در پردیس مرکزی این دانشگاه سه ساختمان دیگر می‌توان ساخت که شامل دانشکده‌های علوم اجتماعی، حقوق و علوم سیاسی می‌شود. 

وی با بیان اینکه در بین این دو دانشکده یک سالن آمفی تئاتر 600 نفره ساخته می شود، افزود: از طرف دیگر خانه‌هایی که در ضلع شرق پردیس شماره یک پردیس مرکزی دانشگاه قرار دارند و متعلق به اهالی دهکده المپیک هستند نیز خریداری خواهد شد و تغییر کاربری داده می شود.

کارگر با اشاره به پروژه‌های عمرانی این دانشگاه گفت: همزمان با دهه فجر احداث دو دانشکده دیگر در طرح تجمیع دانشگاه علامه آغاز می‌شود.
 
وی افزود: به دلیل تامین نشدن بودجه، فعالیت عمرانی طرح تجمیع در سه سال اخیر به کندی پیش می رود.
 
معاون عمرانی دانشگاه علامه طباطبایی یادآور شد: انتقال دانشکده ارتباطات به پردیس مرکزی یکی از پروژه های عمرانی است که ممکن است یکی از دانشکده های جدیدی که به زودی احداث می شود، به عنوان دانشکده ارتباطات باشد؛ اما هنوز تصمیم نهایی گرفته نشد‌ه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار