حمله گروهی از مهاجمان ناشناس به پاسگاهی در کنیا با قمه

در حمله ۸ مهاجم نا‌شناس به یک پاسگاه پلیس در یک شهر ساحلی کنیا، سه نیروی امنیتی زخمی شدند.

حمله گروهی از مهاجمان ناشناس به پاسگاهی در کنیا با قمهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری شین هوا، پلیس کنیا اعلام کرد در حمله مهاجمان نا‌شناس به یک پاسگاه پلیس در شهر ساحلی کواله، سه مامور پلیس زخمی و یکی از مهاجمان کشته شدند. 

بر اساس این گزارش، پلیس کنیا اعلام کرد هشت مرد نا‌شناس مجهز به قمه و تیرکمان روز جمعه به پاسگاه پلیس حمله کردند، اما با مقاومت نیروهای پلیس روبرو شدند. کشته شدن یکی از مهاجمان از سوی نیروهای پلیس، بقیه آن‌ها را فراری داد. در این حمله سه تن از ماموران پلیس نیز زخمی و بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند. 

مسئولان پلیس محلی کنیا اعلام کردند مهاجمان قصد داشتند نگهبانان و افسران پلیس را بکشند و تسلیحات و مهمات پاسگاه را بدزدند. در پی این حمله تدابیر امنیتی در شهر تقویت شد و عملیات جستجو برای یافتن و بازداشت مهاجمان آغاز شد. 

هنوز هیچ گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است. 

کنیا برای کمک به دولت سومالی در مبارزه با گروه مسلح الشباب، به این کشور نیرو اعزام کرده است به همین علت برخی مناطق کنیا در سال‌های اخیر هدف حملات تروریستی گروه الشباب قرار گرفته است. 

مقامات پلیس کنیا به تازگی اخبار و اطلاعاتی هشدار دهنده دریافت کرده‌اند مبنی بر اینکه تروریست‌های الشباب حملاتی را در کنیا، که در همسایگی سومالی قرار گرفته است، تدارک دیده‌اند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار