اهواز؛

راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در رامشیر

مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان بر لزوم دارابودن رامشیر ازایستگاه سنجش آلودگی هوا با توجه به همجواری این شهرستان با مناطق نفتخیز و کانون های داخلی تاکید داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، احمدرضا لاهیجان زاده، مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان در جلسه شورای اداری شهرستان رامشیر از راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا تا پایان دی ماه در شهرستان رامشیر خبر داد و گفت:با توجه به همجواری این شهرستان با مناطق نفتخیز و کانون های داخلی به منظور سنجش صحیح و به موقع آلودگی هوا ضرورت دارد تا این منطقه ایستگاه سنجش آلودگی هوا داشته باشد.

وی همچنین از تهیه نقشه کانون های داخلی خبر داد وبیان داشت:بخشی از این کانون ها در منطقه رامشیر قرار دارند که نیاز است با برنامه ریزی برای مهار آنها اقدام شود.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان درخصوص عوارض آلایندگی گفت:با توجه به قرار داشتن شهرستان رامشیر در محدوده مناطق نفتی، نیاز است تا با پیگیری بتوان از عوارض آلایندگی بهره مند و در جهت رفع مشکلات زیست میحطی شهرستان اقدام شود.

در این جلسه سعید فیوضی فرماندار شهرستان رامشیر گزارشی از فعالیت ها و مشکلات زیست محیطی شهرستان ارائه نمود و امام جمعه و رئیس دادگستری شهرستان نیز مطالبی در این حوزه مطرح نمودند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار