افاضلی گفت: به نظر من تیم تراکتورسازی مدعی جدی قهرمانی است و اگر پرسپولیس از تراکتور غافل شود زیر چرخ هایش له خواهد شد.

افاضلی:پرسپولیس غفلت کند زیر چرخ های تراکتور له می شودهومن افاضلی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به پیروزی دیروز تیم پرسپولیس برابر سیاه جامگان اظهار کرد: پرسپولیس در این دیدار خیلی زود به گل رسید و همین گل زود هنگام باعث افزایش روحیه بازیکنان این تیم شد، سرخپوشان در ادامه بازی گل های دیگری را به ثمر رساندند و با درخشش دروازه بان سیاه جامگان موقعیت های بسیاری را نیز از دست دادند. به نظر من محمد ناصری دروازه بان تیم سیاه جامگان به دلیل اینکه موفق شد حداقل سه موقعیت گل صد در صد را از بازیکنان پرسپولیس بگیرد، باید به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب می شد.

وی همچنین در مورد تیم های مدعی قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر گفت: در لیگ شانزدهم تیم تراکتورسازی مدعی جدی قهرمانی است و به تعبیر من اگر پرسپولیس از تراکتور غافل شود زیر چرخ هایش له خواهد شد. تیم های سپاهان، نفت تهران، فولاد خوزستان و پیکان نیز می توانند در ادامه لیگ در جمع مدعیان قرار بگیرند.

کارشناس فوتبال همچنین در مورد احتمال تغییر کادرفنی تیم استقلال تصریح کرد: هیئت مدیره استقلال باید از منصوریان حمایت کند زیرا این تیم اکنون نیاز به ثبات دارد، اگر بازیکنان استقلال به هماهنگی و هارمونی لازم برسند به طور حتم آبی پوشان می توانند در نیم فصل دوم شرایط بهتری داشته باشند.

افاضلی در پایان با پیش بینی دیدار روز یکشنبه تیم های سپاهان و استقلال که در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر برگزار می شود تصریح کرد: کادرفنی و بازیکنان استقلال به دلیل نتایج اخیر تیمشان تحت فشار هستند و در این بازی تیم سپاهان از روحیه بهتری برخوردار است، بنابراین من فکر می کنم احتمال پیروزی زرد پوشان اصفهانی در این دیدار بیشتر از استقلال است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار