اردبیل؛

راهداران،‌ خادمین و شاغلین حوزه راهداری اردبیل تجلیل شدند

با حضور استاندار اردبیل آیین تجلیل از راهداران،‌ خادمین و شاغلین حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ استاندار اردبیل گفت: تحمل و صبر خانواده های راهداران و پلیس راه ستودنی است و قطعا خانواده آنها نیز در ثواب و پاداش کار زحمتکشان این حوزه شریک اند.

مجید خدابخش افزود: راهداران و پلیس راه نصف شب و در هوای برفی و کولاک در آن سرمای طاقت فرسا دور از خانواده به همنوعان و هموطنان خود بدون منت خدمت می کنند که این کار قابل ارزش گذاری و قیمت گذاری مادی نیست و فقط عشق و علاقه باعث می شود چنین کار بزرگی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از زیرساخت های توسعه هر منطقه محورهای مواصلاتی است،اظهار کرد: حمل و نقل امروز در دنیا افزایش چشمگیری داشته و در استان اردبیل هم حمل ونقل قابل قیاس با 30 سال قبل نیست.

خدابخش با اشاره به اینکه امروز تعداد و سرعت وسایل نقلیه بیشتر شده است، بیان کرد: کاهش آمار تلفات جاده‌ای صرفا با ایمن‌سازی راه‌ها میسر نمی‌شود و باید غیر از ایمن‌سازی و استانداردسازی جاده‌ها، فرهنگ سازی مناسبی در جامعه صورت گیرد تا با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان شاهد کاهش تلفات جانی و مالی مردم باشیم.

وی با اشاره به کاهش تلفات جاده ای در استان اردبیل و کسب رتبه اول در کشور گفت: این موفقیت در سایه زحمات بی دریغ راهداران اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌‌ای و پلیس راه استان که شبانه روز برای آسایش و امنیت مردم زحمت می کشند به دست آمده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.