مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره)کاشان از تحویل 54 دستگاه آپارتمان به مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر تحت پوشش این کمیته خبرداد.

حسن اسماعیلی، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اصفهان، زمین این مجتمع آپارتمانی توسط خیرین اهدا شده است.

وی با اشاره به‌ کمک بلاعوض 250 میلیون ریالی به هر مددجو افزود: 300 میلیون ریال نیز از محل تسهیلات بانکی به آنها پرداخت شد.

به‌گفته‌وی، این مجتمع توسط انجمن خیرین مسکن ساز احداث شده است.

*اجرای طرح حج فقرا در اعزام به مشهد مقدس

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کاشان، در ادامه از اجرای طرح حج فقرا برای مددجویان این شهرستان خبرداد و گفت:100 بانوی تحت حمایت این کمیته با اجرای طرح به مشهد مقدس مشرف شدند.

اسماعیلی با تاکید بر اعزام مددجویان به مشهد مقدس با مساعدت خیرین نیکوکار و کمک حامیان خیر گفت: اولویت اعزام با مددجویان ساکن در مناطق محروم در قالب طرح حج فقرا به مدت چهار روز به مشهد مقدس انجام شد.

وی، ضمن قدردانی از حامیان و خیرین نیک اندیش گفت:بیشتر بانوان مددجوی اعزامی در این طرح برای نخستین بار بود که به مشهد الرضا(ع) اعزام‌شدند.

*مددجویان طرح حج فقرا برای نخستین بار عازم مشهد شدند

به‌گفته‌وی،حدود 150 میلیون ریال در راستای اعزام این مددجویان به مشهد مقدس هزینه شد که تمامی این هزینه‌ها توسط حامیان و نیکوکاران خیراندیش تامین شده‌است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کاشان،اظهارداشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تا پایان سال یک کاروان دیگر به مشهد مقدس اعزام خواهد شد.

اسماعیلی،تصریح‌کرد: حج فقرا طرحی است که با استفاده از کمک های خیرین و نیکوکاران بنیان گذاشته است و هدف آن برگزاری تور مذهبی مشهد مقدس با هدف رشد شخصیت فردی و اجتماعی و غنی سازی فکری، اعتقادی و دینی مددجویان است.

وی، جمع آوری 28 میلیارد ریالی صدقات شهروندان دارالمومنین کاشان از ابتدای سال جاری

تاکنون را یادآورشد و گفت: 16 میلیارد ریال از این کمک از محل صندوق‌ها جمع‌آوری شده و مابقی آن از طریق کمک‌های موردی خیرین بوده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از 38‏‎ ‎هزار صندوق صدقه کوچک، متوسط و بزرگ در سطح معابر و منازل وجود دارد گفت:صندوق‌های صدقات کوچک در منازل و صندوق‌های متوسط در ادارات ‏و صندوق‌های بزرگ در سطح معابر و چهارراه‌‌ها نصب شده‌است.

به‌گفته‌وی، کمک‌های جمع‌آوری شده در بخش صدقات به صورت کاملا ‏برنامه‌ریزی شده در اختیار خانواده‌های نیازمند و محروم شهرستان قرار می‌گیرد.

*کاشان بعد از شهر اصفهان مقام دوم در آمد صندوق صدقات را دارد

اسماعیلی، با تاکید بر اینکه از هر 9 نفر کاشانی یک نفر دارای صندوق صدقات است گفت:.

وی گفت : کاشان بعد از شهر اصفهان مقام دوم از نظر سطح در آمد صندوق صدقات را دارد.

وی در پایان خاط رنشان‌کرد:مبالغ جمع‌آوری‌شده صدقات برای حل مشکلات مددجویان در امور فرهنگی آموزشی، مسکن، تأمین جهیزیه، اشتغال، ایتام و محسنین، بهداشت و درمان هزینه می شود.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار