تیم فوتبال صبای قم در این فصل یکی از بدترین فصلهای اخیر خود را پشت سر می گذارد و این تیم با صمد مرفاوی در رتبه یکی مانده به آخر جدول قرار گرفته است.

صبا کار نشودبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم فوتبال صبای قم در این فصل یکی از بدترین فصلهای اخیر خود را پشت سر می گذارد و این تیم با صمد مرفاوی در رتبه یکی مانده به آخر جدول قرار گرفته است.

صبا از 15 مسابقه این فصل خود تنها 9 امتیاز به دست آورده است که البته آمار بسیار ضعیفی برای این تیم محسوب می شود.تیمی که فصل گذشته با علی دایی در میانه های جدول بود اما امسال با مرفاوی با خطر سقوط دست و پنجه نرم می کند.

البته این تیم قمی مشکلات زیادی هم دارد و نداشتن مدافع و بازی کردن رضا عنایتی مهاجم 38 ساله این تیم در خط دفاع این تیم تنها یکی از مشکلات این تیم است. اما شاید مشکل اصلی این تیم همانی است که دایی هفته گذشته در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدارشان با صبا عنوان کرد . دایی در این مصاحبه گفت صاحب این تیم معلوم نیست و مسئولان استان از صبا هیچ حمایتی نمی کنند.  

صبا در این فصل فقط یک برد به دست آورده است و بعد از ماشین سازی بیشترین باخت و بدترین تفاضل گل را دارد. همچنین این تیم در جام حذفی نیز از استقلال در ضربات پنالتی باخت و از دور رقابتها کنار رفت. استقلالی که خودش در مرحله بعد به نفت باخت و حذف شد.

6 شکست پیاپی، قرار گرفتن در رتبه پانزدهم جدول و کسب تنها 9 امتیاز از 15 بازی، آمار فاجعه بار صمد مرفاوی در تیم فوتبال صبای قم بوده که به لطف نتایج بسیار ضعیف ماشین سازی، قعرنشین جدول رده بندی نشده است.
 
سرمربی تیم فوتبال صبای قم در پاسخ به علل ناکامی‌های صبای قم در هفته‌های اخیر مسابقات لیگ برتر فوتبال قهرمانی باشگاه‌های کشور، تیغ انتقاد را به سمت مسئولان قم گرفت و از آنها به دلیل ناتوانی در تامین بودجه‌ای اندک برای تقویت تیم صبای قم گلایه کرد.
مرفاوی با تاکید بر اینکه در آغاز فصل از پول و امکانات لازم برخوردار نبودیم، یادآور شد: اگر در تامین همین بودجه نیز در قم ناتوان هستند اصلا چرا تیم‌داری می‌کنند؟ تیم ما متوسط بسته شده ولی بودجه کم ما را هم نمی‌توانند پرداخت کنند که موجب شده ضعیف‌تر شویم، الان باید به صبا پول تزریق شود تا نجات یابد.
 
 
وی با اشاره به جایگاه پانزدهمی تیم صبای قم در شرایط فعلی جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، در پایان اظهار کرد: شأن و شخصیت من، کادر فنی و بازیکنان تیم صبا این اوضاع تیم و این جایگاه جدول نیست ولی مطمئنا صبا می‌تواند نتایج بهتری بگیرد اما مسائل مالی خیلی به ما ضربه زده است.

سرمربی کنونی صبای قم از 30 بازی اخیر لیگ برتری خود تنها یک پیروزی کسب کرده ولی همچنان گزینه مورد اعتماد مدیران باشگاه قمی محسوب می شود. مرفاوی در پایان نیم فصل اول حتی نتوانست مجموع امتیازات تیمش را دو رقمی کند.
هر چند مدیرعامل باشگاه صبای قم اعلام کرد مرفاوی اخراج نخواهد شد اما شنیده می شود در تعطیلات نیم فصل، کادر فنی صبا تغییراتی خواهد داشت.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار