مدیرعامل پیشین باشگاه ملوان گفت: استنباط من از شرایط فعلی آبی پوشان این است که اکنون استقلال مانند یک بیمار اورژانسی است که نیاز به مراقبت پزشک دارد.

صادق درودگر در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛با اشاره به نتایج اخیر تیم استقلال در لیگ و حذف این تیم از جام حذفی اظهار کرد:استنباط من از شرایط فعلی آبی پوشان این است که اکنون استقلال مانند یک بیمار اورژانسی است که نیاز به مراقبت پزشک دارد، کادرفنی و هیئت مدیره استقلال باید هر چه زودتر به بالین این بیمار بیایند و او را درمان کنند.


وی ادامه داد:تیم استقلال به طور حتم باید در نیم فصل تقویت شود،آبی پوشان به یک مهاجم هدف،یک هافبک طراح و یک مدافع خوب نیاز دارند تا بتوانند در نیم فصل دوم نتایج بهتری کسب کنند.


مدیرعامل پیشین باشگاه ملوان با اشاره به قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در نیم فصل لیگ برتر تصریح کرد:پرسپولیس در فصل جاری، به یک تیم هماهنگ و منجسم تبدیل شده است که پیروزی برابر این تیم کار بسیار دشواری است،ضمن اینکه برانکو ایوانکوویچ نیز مربی با دانشی است که توانسته نظم خوبی در پرسپولیس ایجاد کند.بنابراین به نظر من تیم پرسپولیس شایستگی قهرمانی در نیم فصل لیگ را داشت.


وی افزود:البته در نیم فصل دوم شرایط تغییر خواهد کرد و تیم های تراکتور سازی،ذوب آهن،نفت تهران،سپاهان و حتی استقلال می توانند به رقیبانی سرسخت برای پرسپولیس تبدیل شوند.


درودگر در پایان در مورد وضعیت تیم های انتهای جدولی لیگ خاطر نشان کرد:تیم های صبای قم،سیاه جامگان و ماشین سازی شرایط چندان مناسبی ندارند و از کمبود بودجه رنج می برند، مدیران این باشگاه ها باید هر چه سریعتر مشکلات تیم های خود را حل کنند وگرنه امتیاز حضور در لیگ برتر را از دست می دهند و به لیگ یک سقوط می کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار