با هماهنگی و همکاری فرمانداری زاهدان، در راستای ارتقای احساس امنیت تمام ایستگاه های پلیس از شهر حذف شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان گفت: طبق هماهنگی های انجام شده با فرمانداری، در راستای افزایش احساس امنیت در بین شهروندان و خارج شدن شهر از حالت انتظامی به اجتماعی، ایستگاه های پلیس از شهر جمع آوری شدند.

سرهنگ علی عارف نژاد فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان ادامه داد: ایستگاه پلیس موجود در حوالی بیمارستان خاتم برای جلوگیری از سرقت حذف نشده است اما مکان آن تغییر خواهد کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان خاطرنشان کرد: حذف ایستگاه های پلیس با تدابیر از قبل اندیشیده و به دلیل ارتقای امنیت در شهرستان زاهدان انجام شده است.

وی افزود: طبق آمارها در زاهدان در بحث جرایم خرد 14 درصد، در سرقت های خصوصا سرقت مسلحانه 33 درصد، در بحث نزاع ها و درگیری های خیابانی 22 درصد و در بحث شرارت های خیابانی مانند چاقوکشی 21 درصد شاهد کاهش آمار بوده ایم.

سرهنگ عارفی نژاد تاکید کرد: ما به دنبال امنیت محله محور هستیم و در حال حاضر هم، زاهدان از وضعیت عمومی خوبی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: با حذف شدن ایستگاه های پلیس، توان گشت های نیروی انتظامی در رسیدگی به شکایات شهروندان افزایش و زمان رسیدن به صحنه در ماموریت های نیروهای انتظامی کاهش پیدا می کند.

سرهنگ عارفی نژاد بیان کرد: حذف ایستگاه های پلیس از میدان ها و خیابان های شهر همچنین برای گردشگران نیز احساس امنیت را برقرار می کند.

وی گفت: پلیس گلوگاه های اصلی شهر را تقویت کرده است و ادامه فعالیت ایستگاه های پلیس را ضروری نمی بیند چرا که هدف، خارج کردن شهر از چهره انتظامی به اجتماعی و جذب گردشگر بیشتر است.

عارفی نژاد گفت: اقدامات خوبی را در کلانتری‌ها آغاز و در حال اجرایی کردن آن هستیم که تسریع در انجام  امورات، تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات بهتر به مردم از مهم‌ترین آنهاست.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.