پزشک اورژانس بیمارستان علیمرادیان نهاوند توسط همراه یکی از بیماران به‌شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

کتک کاری پزشک اورژانس بیمارستان علیمرادیان نهاوند در حین انجام وظیفهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان شب گذشته در اورژانس بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان نهاوند، فرد همراه یکی از بیماران با فحاشی کردن به کارکنان و کتک‌کاری پزشک اورژانس باعث ایجاد مشکل برای بخش اورژانس این بیمارستان شد.
 
این اتفاق باعث شده که پزشک ترک شیفت کند و بیماران دیگر را ویزیت نکند.
 
مومنعلی دارابی رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند درباره این موضوع گفت: شب گذشته متأسفانه در اتفاقی تلخ همراه یکی از بیماران که وضعیت عادی نداشت به پزشک اورژانس آقای. ع. حمله کرد و او را مورد ضرب و شتم قرارداد.
 
وی اظهار داشت: شدت این ضرب و شتم به حدی بود که این پزشک دیگر نتواند به ویزیت کردن مردم بپردازد و فرد ضارب نیز فرار کرد.
 
رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند افزود: فیلم این حادثه توسط دوربین‌های بیمارستان ضبط‌شده و در اختیار مراجع قضایی قرار خواهد گرفت.
 
وی ادامه داد: بعدازاین حادثه در حدود ساعت 1 بامداد امروز به همراه فرماندار شهرستان نهاوند به بیمارستان رفتیم و درحالی‌که یک پزشک مردم را ویزیت می‌کرد پزشک دیگری را برای اینکه مردم با مشکل مواجه نشوند اضافه کردیم.
 
دارابی گفت: برای بررسی این موضوع و جلوگیری از اتفاقات مشابه قرار است امروز جلسه‌ای در فرمانداری با حضور نیروی انتظامی برگزار شود.
 
وی بابیان اینکه موضوع امنیت بیمارستان بسیار مهم است، افزود: واقعاً جای تأسف دارد بااین‌همه مراجعه‌کننده ولی بازهم پزشک ما را کتک بزنند.
 
رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: با توجه به اینکه مراجعات به اورژانس زیاد است ولی بعضی از مردم واقعاً مراعات وضعیت را نمی‌کنند که در این زمینه باید فرهنگ‌سازی شود.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: نزاع ، بیمارستان ، نهاوند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار