کرمان؛

توسعه صنعت و کشاورزی دربم

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان گفت: در برنامه ششم بر توسعه مسائل اقتصادی شهرستان بم از جمله صنعت و کشاورزی تاکید شده است.

توسعه صنعت و کشاورزی دربمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان ٬محمدرضا فتوت با اشاره به اینکه امروزه اقتصاد این شهرستان پررونق است افزود: در برنامه ششم توسعه مسائل اقتصادی بم همچون صنعت و کشاورزی دیده شده و امید می رود با پیگیری ‌های نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی اعتبارات لازم جذب و هزینه شود.

وی اظهار کرد: همه در زلزله بم از مردم این شهرستان درس گرفتیم که در یک حادثه طبیعی باید صبور بود و برای رفع مشکلات مشارکت کرد.

وی با اشاره به اینکه پس از وقوع حوادث طبیعی باید ضمن قبول حادثه، تلاش خود را مضاعف و حادثه را مدیریت کرد گفت: با وجود همه کاستی‌ ها اما شهرستان بم زنده است و مردم این شهر در همه عرصه‌ ها موفق هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان با تاکید بر اینکه نباید در یک حادثه یک بعدی فکر کرد، بلکه باید همه جوانب در نظر گرفته شود افزود: در حادثه زلزله شهرستان بم،
رهبر معظم انقلاب اسلامی در صحنه حضور و مدیریت داشتند و دولت نیز چند جلسه در این منطقه برگزار کرد که در کنار این موارد حمایت ‌های مردم ایران و جهان به خوبی مشاهده شد.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار