برخورد سواری پراید با یک دستگاه کامیون در محور سرخس – مشهد چهار کشته و مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهدگفت: در این حادثه راننده سواری پراید جان خود را از دست داد و دو سرنشین دیگر آن و راننده کامیون راهی بیمارستان شدند.

آتشپاد سوم " مهدی رضایی" در این باره افزود : خبر این سانحه رانندگی مرگبار ساعت 6:21 صبح امروز به مرکز فرماندهی آتش نشانی اطلاع داده شد و طی آن دو تیم امداد و نجا ت و پیشگیری از حریق ایستگاه شماره پانزدهم این سازمان به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به واژگونی کامیون و مچاله شدن سواری پراید در اثر شدت برخورد با یکدیگر ، گفت: در این حادثه 3 نفر از سرنشینان پراید در کابین بهم پیچیده این وسیله نقلیه محبوس شدند که یک نفر آنها به علت شدت جراحات در دم جان باخت و دو تن دیگر نیز مصدوم شدند .

آتشپاد سوم رضایی با اشاره به عملیات رها سازی حادثه دیدگان از میان آهن پاره های سواری پراید و اقدامات پیشگیرانه بواسطه نشت سوخت از هر دو خودرو ، افزود : راننده مصدوم کامیون به همراه دیگر مصدومین این حادثه توسط تکنسینهای اورژانس به بیمارستان منتقل شدند و صحنه حادثه نیز پس از ایمن سازی به عوامل انتظامی تحویل داده شد .

گفتنی است: علت بروز این سانحه رانندگی توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی می باشد .

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.